Gjest Slettet+412 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tar kvelden nå jeg, må være opplagt til matteprøve i morgen. God natt folkens. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Ja ja,vi får gjøre vårt beste så det ikke skjer Knut..dumt man har et liv ellers kunne man hengt her inne hele tiden Natta kromis Endret 13. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tar kvelden nå jeg, må være opplagt til matteprøve i morgen. God natt folkens. Natti natti, Kromskallen. Ja ja,vi får gjøre vårt beste så det ikke skjer Knut..dumt man har et liv ellers kunne man hengt her inne hele tiden Hehe..ja, du sier noe. Jeg har vel LITT annet å gjøre også i tillegg. Tror det kalles et liv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tar kvelden nå jeg, må være opplagt til matteprøve i morgen. God natt folkens. Mye bedre å møte opp stuptrøtt! Natta og lykke til med prøven. Skal prøve å legge fra meg mobilen og sove litt jeg også. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 assap: Fått premien, fra Knut nå? 2 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Nope,har vært i kontakt med posten men ingenting ennå..tror Knut prøver å lure meg jeg Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 assap: Fått premien, fra Knut nå? Tror han prøver å lure meg, slik at jeg skal sende en premie til. Nope,har vært i kontakt med posten men ingenting ennå..tror Knut prøver å lure meg jeg Du kan jo høre med Glenn. Han jobber jo i posten og kan sikkert søke opp premien. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 De sony hodetelefonene som en bruker fra det gammle forumet på itavisen, han nevnte det for en som trengte et bedre Hodetelefoner. Er virklig gode og de har veldig god bass oxo, exe jeg testa de på min nokia 97 og ipad. For de hodetelefonene er kobla rett i tv, men er ps3 musikken kommer fra. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tør ikke spørre Glenn når det gjelder noe om Posten Knut..begynner han først snakke om noe post relatert blir han aldri ferdig Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tør ikke spørre Glenn når det gjelder noe om Posten Knut..begynner han først snakke om noe post relatert blir han aldri ferdig Hehehe...såpass ja. Da lar vi være. Får håpe at Glenn sender premien din da. Men nå tror jeg at jeg tar kvelden her. Skal på sykehuset imorra, så da får man få seg litt søvn. Netti natti folkens og sov godt. *** G O N E *** Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tør ikke spørre Glenn når det gjelder noe om Posten Knut..begynner han først snakke om noe post relatert blir han aldri ferdig Du må tøre spøre da. . Gleder meg til see hva han Maximalyd har sent deg. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 God natt Knut. Tar meg en time med D3 før jeg legger meg,begynner heldigvis ikke før 12 i morgen. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Nope,har vært i kontakt med posten men ingenting ennå..tror Knut prøver å lure meg jeg Tror han bare lurer deg. Dårlig gjort av deg Knut Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 God kveld. Dette forumet fungerer i allefall skikkelig på nettbrett Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Nope,har vært i kontakt med posten men ingenting ennå..tror Knut prøver å lure meg jeg Tror han bare lurer deg. Dårlig gjort av deg Knut Det tror jeg oxo Dessverre, jeg synnes Maximalyd skal kjøpe noe til han assap2. Ikke noe dyrt da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 God kveld. Dette forumet fungerer i allefall skikkelig på nettbrett Funker både som mobil side og vanlig web side uten problemer på tlf, det er deilig det, denne siden har nesten alltid gjort det. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ja, har merket det. Bra de har klart å sette opp koden riktig å testa den slik at den fungerer på det meste. Får vel køyen her nå. Litt av vært som må gjøres i morgen Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Denne siden er jo ikke perfekt, men noe så simpelt som å fikse tablet/tlf mulighet er jo neeeesten ett must idag og spesielt på en side som omhandler teknologi av diverse slag og spesielt når de skriver om den tingen du bruker til å lese nyhetene/forumet på. Endret 13. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Charlotte-H Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg skal forhåndsbestille 5ern imorgen Hvordan har du tenkt å få til det? Hos Telenor eller Telekiosken. De tar alltid forhåndsbestillinger dagen etter Apple har lansert den Jeg forhåndsbestille hos Telekiosken denne gangen pga da slipper jeg vente i 2 dager på frakt fra Telenor siden Telekiosken butikken så for man samma dagen Endret 14. september 2012 av Charlotte-H Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Så du har allerede forhåndsbestilt iPhone 5, Charlotte-H? Gratulerer med ny telefon i så fall.. er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Endret 14. september 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå