Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Fail..

Hehe, no worries. :)

Marius er alltid slem, idag satt han vel å pønsket nye planer siden han skulket skolen -.-

So true.

Var derfor jeg var hjemme, viktigere å plage Jan enn å være på skolen vettu.

Du er så glad i meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bahhh.. så det nå. 344 millioner faktisk.

Jaja, klarer meg fint med 70 millioner. ;)

Hehe, får håpe jeg vinner så mye en dag, da skal de pengene settes til veldedighet, og hjelpe familien ut av den situasjonen de er i.

Lenke til kommentar

Hahah, enig :p Men alt er nok utsolgt er det ikke? Uansett har jeg skole og foreldrene mine hadde nok satt spørsmålstegn ved at jeg ville dratt på JB, heheh...

Kommer innlegg nesten hvert minutt på disse "Kjøp & salg justin bieber billetter" gruppene på Facebook om salg av billetter til onsdag & torsdag konsert så er ikke så vanskelig :)

Hehehe, ja samme her. Sa til foreldrene mine at jeg hadde litt lyst og det ble ikke tatt så hyggelig imot. "Bare jenter som er der" osv.. -.-

Bare stress å være i Oslo aleine.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Lurer på når JB sin karriere begynner å gå nedover, han kan jo ikke være på topp for alltid... Det sies jo at han har brukt hasj; får håpe at hans musikk-karriere ender i dop-misbruk og slikt tull... at han heller legger opp når han er på sitt beste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Lurer på når JB sin karriere begynner å gå nedover, han kan jo ikke være på topp for alltid... Det sies jo at han har brukt hasj; får håpe at hans musikk-karriere ender i dop-misbruk og slikt tull... at han heller legger opp når han er på sitt beste.

Det kan du si. Men hvem har ikke lyst til å prøve hasj? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...