Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig aldri hørt på det bandet før, eller, har hørt på John Lennon. ;)

John Lennon ble skutt med fire skudd av den mentalt syke Mark David Chapman utenfor sitt hjem i New York like før kl. 23.00 den 8. desember 1980.

HELVETEEEE!!! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad::mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad::wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Hva er det du er så sinna for :)
Lenke til kommentar

Jeg trur Arnold Schwarzenegger har en stemme i lego city er en hes stemme som han har, for det høres ut som Arnold Schwarzenegger selv 100%

iGlenn du skriver det her :green: (((Pffht.. jeg vant 45 kroner på Lotto og 55 kroner på Eurojackpot.))) men dessverre så vinner du ikke :hm::( det er bare skanse spill dessverre da, exe hvis jeg kjøper exe egg da får noe for pengene. Men hvis jeg spiller lotto da vinner jeg ikke noe eller det minste da dessverre er det sånn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hjelper vel ikke å spamme forumet med smileys uansett. :sleep2:

Sorry for det, har en tendens til å overreagere som faen... :blush:

Oppdatering til Sindre og Jan: Klarte å skyte opp overklokka til 45 GHz med 1,235 Vcore, utrolig, just WOW hvor mye det hjalp å forandre på calibration!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

4,5 og ikke 45 GHz. ;)

Stemmer, men multipleiren er jo på 45, så det kan jo sies 45? :p Irriterer meg over at jeg får 74 grader på en volt 1,235..

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til emne som omhandler "spredningen av den vestlige kultur"?

Eksempler;

Lungs of the World (The South American rain forest)

The Prison Island (The colonization of Australia, the aborigines)

The Dark Continent (Africa, colonies, slave trade, apartheid)

The Far East (India, The British Empire, China, Japan)

The Cradle of Civilization (Conflicts between Muslim and Christian cultures, the crusades, 9/11, the war on terror, the story of Israel)

The modern spread of Western culture (Apple, McDonalds, MTV)

Endret av Frekvens
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har forslag til emne som omhandler "spredningen av den vestlige kultur"?

Eksempler;

Lungs of the World (The South American rain forest)

The Prison Island (The colonization of Australia, the aborigines)

The Dark Continent (Africa, colonies, slave trade, apartheid)

The Far East (India, The British Empire, China, Japan)

The Cradle of Civilization (Conflicts between Muslim and Christian cultures, the crusades, 9/11, the war on terror, the story of Israel)

The modern spread of Western culture (Apple, McDonalds, MTV)

Start en tråd på forumet! Er nok flere som er interessert i samme temaet.

Lenke til kommentar

jokingnutria: Jeg er litt usikker på hva du mener.

Jeg har brukt mer på spill enn jeg har vunnet så langt, men når jeg vinner 300+ millioner til neste helg går jeg i alle fall i pluss. :)

Kan bli spennende å kjøre på jobb etterpå.. spørs om veien i det hele tatt er åpnet. Har visstnok smeltet en god del snø i fjellene, noe som resulterer i enorme mengder vann på veiene enkelte steder.

534807_4707332368708_798473011_n.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kan bli spennende å kjøre på jobb etterpå.. spørs om veien i det hele tatt er åpnet. Har visstnok smeltet en god del snø i fjellene, noe som resulterer i enorme mengder vann på veiene enkelte steder.

534807_4707332368708_798473011_n.jpg

Shit, hvor bor du dude? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...