w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/1/60085335/354474008/ slutten av en rask runde med M4A1 uten ammo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Er det noen noen veldig bra eller si bra musikk program til og høre musikk i pc med mye bass i for det jeg bruker nå er veldig dårlig er Ashampoo photo commander 5 da og en reva pc som skal byttes ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Men må ta kvelden, prækast i morgen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Men må ta kvelden, prækast i morgen! Ta kvelden???, den er gammel nå la meg 19:00 i sted nå kveld og faen våknet opp 21:30 :hrm: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Men må ta kvelden, prækast i morgen! Har egentlig aldri hørt på det bandet før, eller, har hørt på John Lennon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Helvete (utropstegn)... Endret 15. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Har egentlig aldri hørt på det bandet før, eller, har hørt på John Lennon. John Lennon ble skutt med fire skudd av den mentalt syke Mark David Chapman utenfor sitt hjem i New York like før kl. 23.00 den 8. desember 1980. HELVETEEEE!!! :realmad: :realmad: :realmad: :mad: :mad: :mad: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Hva er det du er så sinna for Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Hva er det du er så sinna for Tre bomber eksploderte for tre timer siden i Boston, USA.. DERFOR ER JEG HELVETES FORBANNA!! Minst to omkom i maraton-eksplosjoner Endret 15. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Hjelper vel ikke å spamme forumet med smileys uansett. Når da Mener at Eurojackpoten gikk inn forrige helg, og Lottoen gikk inn helga som var. Satser på 300+ millioner til neste helg! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Jeg trur Arnold Schwarzenegger har en stemme i lego city er en hes stemme som han har, for det høres ut som Arnold Schwarzenegger selv 100% iGlenn du skriver det her (((Pffht.. jeg vant 45 kroner på Lotto og 55 kroner på Eurojackpot.))) men dessverre så vinner du ikke det er bare skanse spill dessverre da, exe hvis jeg kjøper exe egg da får noe for pengene. Men hvis jeg spiller lotto da vinner jeg ikke noe eller det minste da dessverre er det sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Hjelper vel ikke å spamme forumet med smileys uansett. Sorry for det, har en tendens til å overreagere som faen... Oppdatering til Sindre og Jan: Klarte å skyte opp overklokka til 45 GHz med 1,235 Vcore, utrolig, just WOW hvor mye det hjalp å forandre på calibration! Endret 16. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Faen nå holder det med lego city, ser att klokken 03:51 nesten 4 på natten Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Sorry for det, har en tendens til å overreagere som faen... Oppdatering til Sindre og Jan: Klarte å skyte opp overklokka til 45 GHz med 1,235 Vcore, utrolig, just WOW hvor mye det hjalp å forandre på calibration! 4,5 og ikke 45 GHz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 4,5 og ikke 45 GHz. Stemmer, men multipleiren er jo på 45, så det kan jo sies 45? Irriterer meg over at jeg får 74 grader på en volt 1,235.. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Noen som har forslag til emne som omhandler "spredningen av den vestlige kultur"? Eksempler; Lungs of the World (The South American rain forest) The Prison Island (The colonization of Australia, the aborigines) The Dark Continent (Africa, colonies, slave trade, apartheid) The Far East (India, The British Empire, China, Japan) The Cradle of Civilization (Conflicts between Muslim and Christian cultures, the crusades, 9/11, the war on terror, the story of Israel) The modern spread of Western culture (Apple, McDonalds, MTV) Endret 16. april 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Noen som har forslag til emne som omhandler "spredningen av den vestlige kultur"? Eksempler; Lungs of the World (The South American rain forest) The Prison Island (The colonization of Australia, the aborigines) The Dark Continent (Africa, colonies, slave trade, apartheid) The Far East (India, The British Empire, China, Japan) The Cradle of Civilization (Conflicts between Muslim and Christian cultures, the crusades, 9/11, the war on terror, the story of Israel) The modern spread of Western culture (Apple, McDonalds, MTV) Start en tråd på forumet! Er nok flere som er interessert i samme temaet. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 jokingnutria: Jeg er litt usikker på hva du mener. Jeg har brukt mer på spill enn jeg har vunnet så langt, men når jeg vinner 300+ millioner til neste helg går jeg i alle fall i pluss. Kan bli spennende å kjøre på jobb etterpå.. spørs om veien i det hele tatt er åpnet. Har visstnok smeltet en god del snø i fjellene, noe som resulterer i enorme mengder vann på veiene enkelte steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Kan bli spennende å kjøre på jobb etterpå.. spørs om veien i det hele tatt er åpnet. Har visstnok smeltet en god del snø i fjellene, noe som resulterer i enorme mengder vann på veiene enkelte steder. Shit, hvor bor du dude? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Ekstrem vær idag? Haha, får håpe du kommer deg på jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå