Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Veldig voksent av deg, Marius. GG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Da har man lært Kromskallen noe nytt. ...... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 RUN, MOTHERFUCKER RUN! http://cryptogasm.com/webcams/webcam.php?id=31772 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) ...... Er ikke første gangen han gjør slikt mot meg... Veldig unødvendig, lite respekt... Om han skulle lært meg noe, kunne han heller gjort det på en mer din måte, den "Mansoor-aktige" måten. Mye hyggeligere, ikke frekt og dreper ikke stemmningen. Endret 15. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Noen som vil se på at en båt bygges? http://cryptogasm.com/webcams/webcam.php?id=3998 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) 15 konsoller i en bok see på det er Nintendo- og Sega-maskiner, PlayStation 2, Colecovision, Amstrad-, Atari- og NeoGeo-maskinvare. Endret 15. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Er ikke første gangen han gjør slikt mot meg... Veldig unødvendig, lite respekt... Om han skulle lært meg noe, kunne han heller gjort det på en mer din måte, den "Mansoor-aktige" måten. Mye hyggeligere, ikke frekt og dreper ikke stemmningen. Kanskje du skulle gjort det du også? Svarene du gir til meg er ikke alltid akkurat så hyggelige de heller... Endret 15. april 2013 av VegardBS 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Kanskje du skulle gjort det du også? Svarene du gir til meg er ikke alltid akkurat så hyggelige de heller... Men hvem kommer med unødvendige og teite svar til mine spørsmål hele tiden? Hadde du bare vært sakelig og stoppet med alle tullesvarene dine så hadde jeg ikke hatt noe problem i det hele tatt... Om du gidder det så kan vi gjerne være venner lism. Er det greit? Ja, jeg vet jeg har vært "litt" hard mot deg. Jeg har nok ikke vært i mitt beste for å si det slikt og jeg vil gjerne beklage min oppførsel. Det har vært umodent og dårlig av meg... Endret 15. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Jaja, det er greit det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Ja, jeg vet jeg har vært "litt" hard mot deg. Jeg har nok ikke vært i mitt beste for å si det slikt og jeg vil gjerne beklage min oppførsel. Det har vært umodent og dårlig av meg... Jaja, det er greit det. Håper du vil godta nå slikt at vi kan legge alt det dårlige mellom oss bak og glemme det. Jeg vet du egentlig er en koselig kar, præika veldig mye med deg på ITAvisen. Det er nok noe av det gode jeg har fra ITAvisen, itasalat. Vil gjerne ha en smiley i slutten. :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Er ikke første gangen han gjør slikt mot meg... Veldig unødvendig, lite respekt... Om han skulle lært meg noe, kunne han heller gjort det på en mer din måte, den "Mansoor-aktige" måten. Mye hyggeligere, ikke frekt og dreper ikke stemmningen. Bra. Men hvem kommer med unødvendige og teite svar til mine spørsmål hele tiden? Hadde du bare vært sakelig og stoppet med alle tullesvarene dine så hadde jeg ikke hatt noe problem i det hele tatt... Om du gidder det så kan vi gjerne være venner lism. Er det greit? Dersom andre kommer med barnslige innlegg er hele poenget at man ikke skal bli provosert, heller oppfør deg voksen mot andre som oppfører seg barnslig, da er du et eksempel på hvordan andre skal oppføre seg. Dersom en tar feil, så legger en seg flat, og sier man ikke hadde peiling. Å komme med personangrep (som Marius kommer med ofte) så er det hans problem, og han som selv skal stå for, ikke du eller andre, da det ikke gjør deg noe bedre. Da skal det rapporteres, og ignoreres. Oppfører en annen seg som et rasshøl betyr det ikke at du skal synke på deres nivå. Endret 15. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Håper du vil godta nå slikt at vi kan legge alt det dårlige mellom oss bak og glemme det. Jeg vet du egentlig er en koselig kar, præika veldig mye med deg på ITAvisen. Det er nok noe av det gode jeg har fra ITAvisen, itasalat. Vil gjerne ha en smiley i slutten. :3 Godtatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Bra. Dersom andre kommer med barnslige innlegg er hele poenget at man ikke skal bli provosert, heller oppfør deg voksen mot andre som oppfører seg barnslig, da er du et eksempel på hvordan andre skal oppføre seg. Dersom en tar feil, så legger en seg flat, og sier man ikke hadde peiling. Å komme med personangrep (som Marius kommer med ofte) så er det hans problem, og han som selv skal stå for, ikke du eller andre, da det ikke gjør deg noe bedre. Da skal det rapporteres, og ignoreres. Jeg vil gjøre mitt beste slik at vi kan opprettholde vår gode stemmning. Jeg er villig til å oppføre meg som voksen selv om det enkelte ganger kunne ha sluppet inn en liten "barnslig" kommentar her og der. Jeg skal bare ignorere det enn å skape problemer. Høres dette bra ut? Godtatt Yay! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Høres dette bra ut? Mission accomplished! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Mission accomplished! Herlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Hvor mye volt trenger jeg for å kjøre min I5 3570K på 4.4? Jeg tenker å ta det høyt, og så gradvis gå ned i volt, om det er en god ide? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Spørs på brikken din. Ikke sett den alt for høyt opp nå. Start på 1.3V sier jeg også dropper du ned noen hakk, helt til du finner "sweetspotet" hvor den ikke vil lavere. Sjekk tempen og hold en fin romtemp på 22-23C. Endret 15. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Spørs på brikken din. Ikke ta det alt for høyt nå, start på 1.3V også "dropper" du ned noen hakk til du finner at den ikke vil lavere. Yes, sir, i will! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 Excellent. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. april 2013 Rapporter Del Skrevet 15. april 2013 90 grader max temp på 4,5Ghz 1.260V etter en runde med IBT... for høyt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå