Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

......

Er ikke første gangen han gjør slikt mot meg... Veldig unødvendig, lite respekt...

Om han skulle lært meg noe, kunne han heller gjort det på en mer din måte, den "Mansoor-aktige" måten. Mye hyggeligere, ikke frekt og dreper ikke stemmningen.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Er ikke første gangen han gjør slikt mot meg... Veldig unødvendig, lite respekt...

Om han skulle lært meg noe, kunne han heller gjort det på en mer din måte, den "Mansoor-aktige" måten. Mye hyggeligere, ikke frekt og dreper ikke stemmningen.

Kanskje du skulle gjort det du også? Svarene du gir til meg er ikke alltid akkurat så hyggelige de heller... Endret av VegardBS
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kanskje du skulle gjort det du også? Svarene du gir til meg er ikke alltid akkurat så hyggelige de heller...

Men hvem kommer med unødvendige og teite svar til mine spørsmål hele tiden? Hadde du bare vært sakelig og stoppet med alle tullesvarene dine så hadde jeg ikke hatt noe problem i det hele tatt... Om du gidder det så kan vi gjerne være venner lism. Er det greit?

Ja, jeg vet jeg har vært "litt" hard mot deg. Jeg har nok ikke vært i mitt beste for å si det slikt og jeg vil gjerne beklage min oppførsel. Det har vært umodent og dårlig av meg...

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
Ja, jeg vet jeg har vært "litt" hard mot deg. Jeg har nok ikke vært i mitt beste for å si det slikt og jeg vil gjerne beklage min oppførsel. Det har vært umodent og dårlig av meg...

Jaja, det er greit det.

Håper du vil godta nå slikt at vi kan legge alt det dårlige mellom oss bak og glemme det. Jeg vet du egentlig er en koselig kar, præika veldig mye med deg på ITAvisen. Det er nok noe av det gode jeg har fra ITAvisen, itasalat. ;)

Vil gjerne ha en smiley i slutten. :3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bra.

Men hvem kommer med unødvendige og teite svar til mine spørsmål hele tiden? Hadde du bare vært sakelig og stoppet med alle tullesvarene dine så hadde jeg ikke hatt noe problem i det hele tatt... Om du gidder det så kan vi gjerne være venner lism. Er det greit?

Dersom andre kommer med barnslige innlegg er hele poenget at man ikke skal bli provosert, heller oppfør deg voksen mot andre som oppfører seg barnslig, da er du et eksempel på hvordan andre skal oppføre seg. Dersom en tar feil, så legger en seg flat, og sier man ikke hadde peiling.

Å komme med personangrep (som Marius kommer med ofte) så er det hans problem, og han som selv skal stå for, ikke du eller andre, da det ikke gjør deg noe bedre. Da skal det rapporteres, og ignoreres.

Oppfører en annen seg som et rasshøl betyr det ikke at du skal synke på deres nivå. ;)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bra.

Dersom andre kommer med barnslige innlegg er hele poenget at man ikke skal bli provosert, heller oppfør deg voksen mot andre som oppfører seg barnslig, da er du et eksempel på hvordan andre skal oppføre seg. Dersom en tar feil, så legger en seg flat, og sier man ikke hadde peiling.

Å komme med personangrep (som Marius kommer med ofte) så er det hans problem, og han som selv skal stå for, ikke du eller andre, da det ikke gjør deg noe bedre. Da skal det rapporteres, og ignoreres.

Jeg vil gjøre mitt beste slik at vi kan opprettholde vår gode stemmning. Jeg er villig til å oppføre meg som voksen selv om det enkelte ganger kunne ha sluppet inn en liten "barnslig" kommentar her og der.

Jeg skal bare ignorere det enn å skape problemer. Høres dette bra ut?

Godtatt :)

Yay! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor mye volt trenger jeg for å kjøre min I5 3570K på 4.4? Jeg tenker å ta det høyt, og så gradvis gå ned i volt, om det er en god ide?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Spørs på brikken din. :)

Ikke sett den alt for høyt opp nå. Start på 1.3V sier jeg også dropper du ned noen hakk, helt til du finner "sweetspotet" hvor den ikke vil lavere.

Sjekk tempen og hold en fin romtemp på 22-23C.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spørs på brikken din. :)

Ikke ta det alt for høyt nå, start på 1.3V også "dropper" du ned noen hakk til du finner at den ikke vil lavere.

Yes, sir, i will! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...