Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gå heller ut, snart sommer! :)

Dersom det er 20 grader + så går jeg ut, ellers ikke. :p Neida, håper på en tur til Iran i år. :D

Edit:

Noen som har peiling på hva Net-on-net mener med "Om du ikke løser ut din ordre hos posten må vi debitere deg kr. 345,- for våre kostnader"? Jeg har betalt, og venter på pakken i posten, men hva skal dette bety?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Dersom det er 20 grader + så går jeg ut, ellers ikke. :p Neida, håper på en tur til Iran i år. :D

Edit:

Noen som har peiling på hva Net-on-net mener med "Om du ikke løser ut din ordre hos posten må vi debitere deg kr. 345,- for våre kostnader"? Jeg har betalt, og venter på pakken i posten, men hva skal dette bety?

Om du ikke henter pakken hos Posten før fristen er ute, sendes den i retur på din regning.

Lenke til kommentar

Haha, gris! xD

Hardwareboys, 670 kontra 680? Skal jeg bare betale 4100,- kr for 680 og klokke det eller kjøpe 670 og klokke det opp til 680? :hmm:

Gris yes, er det 13000.kr til data nå hva blir neste da 15000.kr, blir du med og rane en bank da, da har du penger men da havner du på anstalt etter på
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om du ikke henter pakken hos Posten før fristen er ute, sendes den i retur på din regning.

Da vet jeg det, takk! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

20-25%... På hvilken måte? Ytelse, klokk...?

Eneste 680'en jeg syns er verdt prisen er MSI 680 Lightning edition. Og det er ikke lett å finne lenger

Ute av produksjon dessverre, ellers hadde jeg kjøpt det... 5%* dårligere ytelse enn 680 som lett kan fikses med en liten "OC".

Går uansett for ASUS sitt 680 med DirectCUII.

25% forskjell i prisklassevar det visst.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...