sj3f Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Men idioten nekter å sende den da... Fordømte premieklovn som bor i stavanger og nekter å sende -.-" Hadde kjøpt den tvert. Jeg bor i stavanger! Skal jeg kjøpe den og sende den videre til deg? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg bor i stavanger! Skal jeg kjøpe den og sende den videre til deg? Takk for tilbudet, og du skulle selvfølgelig tjent litt på det. ! Men idioten kan takke seg selv, jeg nekter å gi slike hjernedøde mennesker penger til å utføre enda mere idioti. Sånne mennesker misbruker oxygenet våres... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 I morgen den dag da blir LOGITECH Z-906 5.1 THX handlet inn eller skal jeg si kjøpt, 1 899 kr Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Har du vunnet i lotto eller, jokingnutria? Føler du kjøper noe nytt hver dag! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Har du vunnet i lotto eller, jokingnutria? Føler du kjøper noe nytt hver dag! Nei har ikke vinne i lotto, jeg trur ikke på lotto å joker allt det der man vinner ikke noe der dessvere da. Men lar the betles gå i retur til cdon all så, jeg trenger mere det LOGITECH Z-906 5.1 THX en de musikken cdene nå, de cd kan jeg kjøpe siden da, sorry men spiller ikke lotto joker og allt det der, jeg en til tippet vi fikk 10 rigtige men faen 0.kr utbetalt da allfor mange som fikk en 10 da Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Pffht.. jeg vant 45 kroner på Lotto og 55 kroner på Eurojackpot. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Pffht.. jeg vant 45 kroner på Lotto og 55 kroner på Eurojackpot. Når da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Skjermkort er jo det man setter sist inn, så og si. Kalles ikke å være hardcore selv om skjermkortene sitter i, det kalles å være kort tenkt. Man venter med skjermkort/tar de ut om man skal gjøre noe inne i maskina. Endret 15. april 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Skjermkort er jo det man setter sist inn, så og si. Kalles ikke å være hardcore selv om skjermkortene sitter i, det kalles å være kort tenkt. Man venter med skjermkort/tar de ut om man skal gjøre noe inne i maskina. Noe jeg ikke har fått med meg i tråden? Men ja du har jo helt rett. er det noen annen måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hvis du blar ett par sider tilbake så ser du, jeg bare gadd ikke bla bakover for å sitere noen. Men det er tydeligvis flere måter å gjøre det på ja. Samme som når du har en stor luftkjøler så setter du i 8pin til CPU FØR du setter på plass kjølern, bare ett tips. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det burde man også gjøre i noen tilfeller av montering av radiator og vifter på den... Sleit lenge med å sette på plass viftene i mellom radiatoren og selve metallet i kabinett, så fikk jeg ikke 8-pin CPU i mellom rad og hovedkortplata Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Haha, er da man gjør alt man kan for å ikke måtte ta av alt igjen, selv om man veit at, jaja, bare å gjøre alt på nytt, lol. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg orket rett og slett ikke å gjøre det på nytt, så jeg skrudde viftene på andre siden, så satt jeg inn radiatoren... Ble mye mer rot, men men... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Forbanna strømbrudd... Kom et jævlig høyt klikk fra PCen når strømmen ble borte, håper komponentene klarte seg. Tror det i hvertfall Endret 15. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det er vel bare Relee i PSUen som slår seg av såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ja, men det var mye høyere klikk en normalt. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Tviler sterkt på at komponentene tar skade av det. Strengtt tatt er vel det en reell ting som kan skje, og noe HW leverandørene må ta høyde for? Endret 15. april 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Skjermkort er jo det man setter sist inn, så og si. Kalles ikke å være hardcore selv om skjermkortene sitter i, det kalles å være kort tenkt. Man venter med skjermkort/tar de ut om man skal gjøre noe inne i maskina. Stemmer, du kommer ikke til HK batteriet uten.. God morgen. Endret 15. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Tviler sterkt på at komponentene tar skade av det. Strengtt tatt er vel det en reell ting som kan skje, og noe HW leverandørene må ta høyde for? Alt funker... Ble sjukt bekymra, for død hardware hadde satt meg ekstremt langt tilbake... Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jesus, er bare en PC. DU hadde nok neppe tatt noe voldsom skade uansett. Gå heller ut, snart sommer! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå