Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hoppet rett til 1.2v, skal prøve lavere seinere :p Kan hende jeg ikke går noe lavere... Har også hørt om noen med 0.9v på 4.5GHz

Var heldig med min i5 760. ;)

4,2 GHz på 1.22-23V.

Da jeg så at du hadde din på 1.200V på 4,5 Ghz, ble jeg rimelig lei meg... :cry:

Glad på dine vegne da selvfølgelig :whistle:

Fikk linken av Nizzen! :) 5.6GHz på 1.55v :dribble:

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?285301-New-batch-3570k-like-GOD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Njæ, er flere andre på forumet som er bedre enn han. Derimot er han SSD/Raid "hore". :p

 

Som hvem da for eksempel? :roll:

Haha ja! xD

 

3 TB til Server/Backup PC'en :3

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt et slikt og et bra lydkort. :3

Kan du ikke spare og kjøpe det LOGITECH Z-906 5.1 THX og det her M-AUDIO DELTA 1010LT stedet for for pc nr 2 da, En gang for mange år siden hadde jeg 2 store pc for den pc nr 2 solgte jeg til en en person. For da trengte jeg ikke andre pc da bare 1 da, det er lurere da 1 pc det holder lenge da for deg kromskallen :green: :green: smill
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Husker ikke navnene i hode, men det er flere her på forumet som jeg anser som "bedre" enn Nizzen. Er flere på forumet som driver på med DICE og flytende nitrogen og prøver å ta verdensrekorder.

 

Høres interresant ut! Link til tråden takk? :3

 

 

Kan du ikke spare og kjøpe det LOGITECH Z-906 5.1 THX og det her M-AUDIO DELTA 1010LT stedet for for pc nr 2 da, En gang for mange år siden hadde jeg 2 store pc for den pc nr 2 solgte jeg til en en person. For da trengte jeg ikke andre pc da bare 1 da, det er lurere da 1 pc det holder lenge da for deg kromskallen :green: :green: smill

 

Men jeg er så forbanna PC-frelst at jeg vil ha en til, haha. :green:

Men vi ser kompis, det blir i såfall til sommer. Har konf om 2 uker + får en del peng til bursdag så vi får se. ;)

 

På hvilken av de PCene? :p

Forresten, du som klagde på at custom vannkjøling var så mye dyrere enn å kjøpe en ny PC… den nye kommer jo på over 10k :O

 

Jammen jeg betaler ikke totalsummen. :3

 

Og skulle ikke du legge deg "lillevenn"? ;)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvem betaler den da? Pappa betaler jo uansett da, men :p

 

Kinda xD

 

 

Kan jeg spørre hvordan du får delene billigere?

 

Konf + bursdag bl.a, det sier vell seg selv. ;)

 

Men husk at dette er nok noe jeg gjør i sommer, stund til enda.

 

 

PC-frelst når du ikke gidder å bytte om til et annet kabinett ja... Undrer litt på den Kromskallen

 

Men så er du så uviten og ikke vet hvor hardcore det var for meg å få til alt i det "trange" kabinettet mitt.

Hadde du vært meg så hadde du helt klart forstått hvor jævlig det var. Var enkelte ganger hvor jeg kun kunne benytte to fingre ettersom at det var så forbanna "trangt". H100 ville jo nesten ikke på pga. grillen på HK. Så nei, jeg tar ikke det bryet igjen.

 

 

Mens vi var inne på kabinetter…

Hvorfor ikke kjøpe et Fractal Design XL R2 eller hva det en heter? Er jo greit å ha mye å gå på, siden du skal ha "server-PC"

 

Tror R4 holder mer enn nok for meg.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...