Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Mamma, Pappa PLEASE da! Jeg skal vaske og klippe plen i en HEL måned! :cry:

 

Den metoden? :laugh:

 

Enda et teit innlegg fra selveste VegardBS jo! Nei, faktisk ikke. Og for siste gang, jeg røper aldri mine metoder. Hvis du har noe som er sakelig i denne diskusjonen så kan du godt komme med noe. Hvis ikke, kan du like så godt bare drite i.

Lenke til kommentar

Ja men hva skal jeg bruke på den andre PC'en?! Herregud, bruke hodet da. Kan ikke styre PC'en i løse lufta. Så jo, jeg trenger en mus, et tastatur og en musmatte til.

 

LES innlegget mitt før du skrive pls :p "Mus og Tastatur kan du flytte på"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den store og rimelig dyre kjølern, behøver du heller ikke.

 

Men hva om jeg trenger den en gang i fremtiden? Tenk hvis min kjøre i5 760 tar kvelden, hva skal jeg da bruke? Hyper 212 my ass, er villig til å bruke litt på god kjøling. Slår til nok med Haswell på den senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Musematte? Er det enda noen som bruker det?

 

Jeg gjør, musa mi funker ikke på rent bord for å si det slikt.

 

 

LES innlegget mitt før du skrive pls :p "Mus og Tastatur kan du flytte på"

 

Nei, blar opp et par lapper for å slippe slikt.

Lenke til kommentar

Enda et teit innlegg fra selveste VegardBS jo! Nei, faktisk ikke. Og for siste gang, jeg røper aldri mine metoder. Hvis du har noe som er sakelig i denne diskusjonen så kan du godt komme med noe. Hvis ikke, kan du like så godt bare drite i.

 

Det var bare tull da... ikke bli så sint da :( Hater når det blir så dårlig stemning her :confused:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja nei, frekk tone og hører sjelden på fornuft, gg.

 

Slapp av søta, var ikke frekt ment. Kunne kanskje slått til med noen smileys slik at innlegget ble "behageligere". Var ikke frekt ment men tenker trossalt på fremtidige investeringer for å si det slikt. Kan du tilgi meg? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det var bare tull da... ikke bli så sint da :( Hater når det blir så dårlig stemning her :confused:

 

Er litt sint på deg som aldri ville præike med meg... Du lovte vi skulle præike i løpet av dagen, ditch lvl 100...

 

 

Vet ikke hvilken pult du har, men å bruke en mus rett på pulten er det verste jeg vet.

En venn av meg bruker en bok som musematte, hvis det var det du tenkte på :p

 

Ekkel lyd på min værtfall :S

 

Funker flott med en Hyper 212s

 

 

Ikke om jeg får ræva brikke..

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Jeg gjør, musa mi funker ikke på rent bord for å si det slikt.

 

Skjønner, personlig er det flere år siden jeg har brukt musematte.

 

Enda et teit innlegg fra selveste VegardBS jo! Nei, faktisk ikke. Og for siste gang, jeg røper aldri mine metoder. Hvis du har noe som er sakelig i denne diskusjonen så kan du godt komme med noe. Hvis ikke, kan du like så godt bare drite i.

 

:rofl: Ikke frekt ment, men det innlegget fikk meg til å le høyt. :p

Lenke til kommentar

Enda et teit innlegg fra selveste VegardBS jo! Nei, faktisk ikke. Og for siste gang, jeg røper aldri mine metoder. Hvis du har noe som er sakelig i denne diskusjonen så kan du godt komme med noe. Hvis ikke, kan du like så godt bare drite i.

Det var bare tull ;) Jeg har kommet mye "sakelig". En Hyper 212s er billigste CPU kjølern jeg har hatt, og det er ekstremt stille. Kjører bare på 6-800rpm. Temperaturan er ikke de beste, men man kan jo ikke forvente alt av en 300kroners kjøler :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Skjønner, personlig er det flere år siden jeg har brukt musematte.

 

 

 

:rofl: Ikke frekt ment, men det innlegget fikk meg til å le høyt. :p

 

Det er litt herlig å måtte slippe å betale for musmatter! :D

 

Haha, så bra! :thumbs:

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken pult du har, men å bruke en mus rett på pulten er det verste jeg vet.

En venn av meg bruker en bok som musematte, hvis det var det du tenkte på :p

 

Såpass, nei jeg har ett helt vanlig svart skrivebord og syns det er mye bedre uten musematte. De aller fleste jeg kjenner bruker heller ikke musematte så trodde det var ganske normalt og ikke bruke musematte, men tok vist feil der.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvor skal du ha den andre PCen? Hvis den skal stå rett ved siden av går det vel ann å finne en eller anen USB switch ting hvis det finnes?

 

Kompis, den skal være ned i "mancaven". :3

 

 

Det var bare tull ;) Jeg har kommet mye "sakelig". En Hyper 212s er billigste CPU kjølern jeg har hatt, og det er ekstremt stille. Kjører bare på 6-800rpm. Temperaturan er ikke de beste, men man kan jo ikke forvente alt av en 300kroners kjøler :p

 

Men ville det ikke vært bedre å bare kjøpe en Noctua i første omgang? Jeg skal drive veldig mye med OC og eksperimentere og litt av hvert så må ha en litt dyktig kjøling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...