Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Kromskallen, skal du ha en LAN PC velger du mini ITX... Som f.eks Prodigy kabinettet og Asus Z77 deluxe ITX eller noe.

 

Jeg skal ikke på LAN for siste gang, jeg skal ha LAN....

Men takk for tipset, uansett. :)

 

 

Bra det, men den vil nok aldri nå Gangnam Style ;)

 

Nope. :3

 

Logg på Steam....

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hvordan får du det til 6-7k?

 

Jeg har mine metoder kompis. ;)

 

Jeg røper aldri kortene mine, men jeg føler jeg har noe utrolig gode i hånda. :wee:

 

Endelig "fornuft"!! :D

 

10k+ kontra 6-7k? Hah, fornuften slo feil kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Men gidder du å demontere og mekke alt inn igjen for meg da? Ikke forvent at jeg skal gidde det.

 

 

4304b.png

 

 

Tror nok jeg kjøper dette i løpet av sommeren. Ser ut som et veldig rimelig og bra oppsett, spesielt for den prisen jeg får det til. Men men, skal jeg kjøre Win7 eller Win8 på det? :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Men gidder du å demontere og mekke alt inn igjen for meg da? Ikke forvent at jeg skal gidde det.

 

 

4304b.png

 

 

Tror nok jeg kjøper dette i løpet av sommeren. Ser ut som et veldig rimelig og bra oppsett, spesielt for den prisen jeg får det til. Men men, skal jeg kjøre Win7 eller Win8 på det? :3

 

Jeg forstår ;) Du måtte nok skaffet nytt kabinnet også og du vet jo hvor stress det hadde blitt å skifte alt igjen…

 

Hvorfor ikke Win 8? Er det vits i å kjøpe Win 7 nå?

Lenke til kommentar

Og hvor mye vil det koste meg montro? 10k+? Denne oppgraderingen her vil ikke koste meg mer enn 6-7k og det mener jeg er et skikkelig røverkjøp.

 

 

Kromskallen 3 ting du kan ta vekk, ting du ikke trenger, da sparer du ca 1406.kr mere til pc da for holder med 1 mus 1 tastatur. Du kan spørre de andre hva de mener der

post-281153-0-11889600-1365964423_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg forstår ;) Du måtte nok skaffet nytt kabinnet også og du vet jo hvor stress det hadde blitt å skifte alt igjen…

 

Hvorfor ikke Win 8? Er det vits i å kjøpe Win 7 nå?

 

Bra du forstår. Fikk nok problemer med å få på H100 så vil helst stå over en runde til. Men men, kan du ikke komme på Skype om en halvtimes tid så kan vi ta en prat? Jeg har liksom ventet på at du skulle komme på i hele dag.

 

Du vet jeg har mine metoder, sj3f. ;)

 

 

Kromskallen 3 ting du kan ta vekk, ting du ikke trenger, da sparer du ca 1406.kr mere til pc da for holder med 1 mus 1 tastatur. Du kan spørre de andre hva de mener der

 

Jeg trenger dem ettersom at jeg skal kjøre 2 pcer. ;)

Kan ikke ha en PC uten mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Kromskallen 3 ting du kan ta vekk, ting du ikke trenger, da sparer du ca 1406.kr mere til pc da for holder med 1 mus 1 tastatur. Du kan spørre de andre hva de mener der

 

Ja, det er jeg helt enig i! Tastatur og mus kan du flytte på... synd at du har limt fast musematta så kunne du tatt med den også :p

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja, det er jeg helt enig i! Tastatur og mus kan du flytte på... synd at du har limt fast musematta så kunne du tatt med den også :p

 

Ja men hva skal jeg bruke på den andre PC'en?! Herregud, bruke hodet da. Kan ikke styre PC'en i løse lufta. Så jo, jeg trenger en mus, et tastatur og en musmatte til.

 

SVAR PÅ FACEBOOK!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...