Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Hør de første ordene som kommer ut av denne fyrens munn, og si meg om du ikke er uenig? Han mener at å tro på Jesus ikke er å tro på en religion...

 

Fyren er på bærtur.. :mellow:

 

Vel... Jeg tror kanskje Jesus fantes men ikke at han hadde noen "super-krefter" liksom... Skjønner du hva jeg mener?

 

Han var kanskje datidens Snåsamann...

Endret av sj3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vel... Jeg tror kanskje Jesus fantes men ikke at han hadde noen "super-krefter" liksom... Skjønner du hva jeg mener?

 

Han var kanskje datidens Snåsamann...

 

Absolutt, men ifølge Bibelen var jo han guds sønn, og derfor en religiøs figur, som i Islam (bare man ser bort fra han var en profet i Islam, og ikke guds sønn). Men jeg mener at uansett om han hadde uvanlige krefter, så gjør det han ikke til en ikke-religiøs figur, for ifølge denne fyren så er jo Jesus ord at alt er "ferdig", og at religion bare er en "sykdom"..

 

Det å tro på Jesus, er synonymt med å tro på Kristendommen, slik er det jeg ser på det.

 

Men jeg synes meningen er ganske interessant.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

fa45f.png

 

Wow...

 

Tror nok det blir et kjøp på meg alikevell, fant en måte å spare et bare lapper så det blir greit å ha en backup/server PC. + Broren min skal få bruke den en del til BioShock Infinite og litt av hvert. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tror nok jeg går for Intel sin i dette tilfellet. ;)

 

840 Pro kostet ikke så mye mer en skrive og lese hastigheten var helt jævlig. 550/200 elns..

 

Tar kvelden, natta! :)

Lenke til kommentar

Samsungen er vel også hakket bedre.

Skrive hastighet er ikke alt.

Får kjøpe PRO utgaven som er enda litt bedre, 840PRO er minst like bra som den nye til plextor og de er de beste av de beste.

 

Neida, 4000 timer i BF2 er da ingenting når det er ti årets beste spill og at man har spilt det mye og enda mer kompetitivt og mye public.

Ga meg så og si helt i starten av 2011 når en 8on8 cup var over, var mest for the lulz den var oppe å gikk.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

6a7a7.png

 

Vurderer å kjøpe meg dette... Vet det er dumt med 2 PC'er men frister litt å ha en i backup eller en som andre kan bruke også.

Good morgen alle her, kromskallen 2 pcer? NEI NEI NEI kjøpe deg en større pc skjerm. Da kan du skrytte att du har den råeste beste pc her og den største pc skjermen av alle her husk den må være over 27 tommer da :green: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

fa45f.png

 

Wow...

 

Tror nok det blir et kjøp på meg alikevell, fant en måte å spare et bare lapper så det blir greit å ha en backup/server PC. + Broren min skal få bruke den en del til BioShock Infinite og litt av hvert. :D

I løpet av desember fikk jeg 220 timer på Arma 2/DayZ.
Lenke til kommentar

sj3f: Det er LEGO Star Wars 1 & 2 The Complete Saga å Lego Star Wars 3 The Clone Wars å LEGO Harry Potter Years 1-4..... LEGO Harry Potter Years 5-7 men lego city er det beste av alle sammen

 

Er det LOGITECH Z-906 5.1 THX bra, har tenk og kjøpe det etter på. Er det noen som har det??

Jeg har Logitech Z-5500 og er strålende fornøyd. Så vidt jeg har hørt har Z-906 klarere lyd, men litt svakere bass enn Z-5500. Tror nok du blir fornøyd hvis du kjøper det :D

Endret av asle12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...