Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn..... Jeg har problemer med noe over 18% i lengden.

Hva er trikset ditt for å håndtere rekylen?

 

EDIT: http://battlelog.bat...r/468579502/pc/

 

18.6 og føler folk dropper fryktelig fort.

Det skal sies, jeg har ikke spilt noe FPS spill så seriøst som Bf3 noen gang, så kan nesten påstå jeg lærrte alt fra scratch der. Men anser meg selv som en ganske grei spiller.

Det virker som du har ganske mange timer i spillet? battlelog? :D

 

Jeg har altfor mange timer, lol, du har noe mer poeng enn meg på mindre timer enn meg.

Men recoil kontroll?

Uhm, tappe museknappen, burste, eller skal jeg spraye så har jeg spilt såpass lenge med de våpene jeg bruker at jeg har nesten lært meg hvordan recoilen er, blir etterhvert automatisk at man bare ser på hvordan sikte oppfører seg å styrer musa deretter, men så klart, jo mindre side to side recoil våpnet har jo enklere er det, for side to side recoil er vanskelig om ikke umulig å gjøre noe med, kan ikke sitte å dra musa fra side til side.

Men det er jo lettere om et våpen drar mer til ene siden enn andre for da kan du dra ned og til høyre eller venstre.

 

Nå kjører jeg mye tank eller vehicles generelt, men når jeg spiller inf så ligger vel accuracyen på ca 20% eller mer, hvis jeg ikke har løpt rundt å tulla, feks med LMG å bare sprayet alt det jeg kan.

Får rimelig dårlig accuracy da man kjører tank, jeg skyter på alt som beveger seg, fly heli, planter, inf etcetc.

 

Men spille seriøst, tja, jeg spilte nå ca 4 år BF2, 2-2,5år så spilte jeg aktiv i klan både inf og hw, spilt mye fps spill før etc, men jeg har ingen aimbot aka aim for å si det slik, syns den er rimelig sucky aimen min i forhold til alle.

Men jeg har ingen generelle tips sånn sett, sorry, men man må bare spille mye med ett våpen også lære seg det.

 

Vil ikke tørre å påstå jeg er så god at det gjør noe, men ting dør jo når jeg skyter på det, stort sett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Chillzone er presis med tanks, på en runde kan han finne på å ta ned 5-6 little birds fordi de ødela for han :)

 

Han er jo helt vanvittig i det spillet.. Eier folk som fy! :omg:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Heheh, greide å skylde meg unna spansk-fremføring. Får kanskje anmerkning, men det er bedre en en 3'er :D

 

Haha, herlig. Fikk 4'er, faaaen... :hrm:

 

dce48.png

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Jeg har altfor mange timer, lol, du har noe mer poeng enn meg på mindre timer enn meg.

Men recoil kontroll?

Uhm, tappe museknappen, burste, eller skal jeg spraye så har jeg spilt såpass lenge med de våpene jeg bruker at jeg har nesten lært meg hvordan recoilen er, blir etterhvert automatisk at man bare ser på hvordan sikte oppfører seg å styrer musa deretter, men så klart, jo mindre side to side recoil våpnet har jo enklere er det, for side to side recoil er vanskelig om ikke umulig å gjøre noe med, kan ikke sitte å dra musa fra side til side.

Men det er jo lettere om et våpen drar mer til ene siden enn andre for da kan du dra ned og til høyre eller venstre.

 

Nå kjører jeg mye tank eller vehicles generelt, men når jeg spiller inf så ligger vel accuracyen på ca 20% eller mer, hvis jeg ikke har løpt rundt å tulla, feks med LMG å bare sprayet alt det jeg kan.

Får rimelig dårlig accuracy da man kjører tank, jeg skyter på alt som beveger seg, fly heli, planter, inf etcetc.

 

Men spille seriøst, tja, jeg spilte nå ca 4 år BF2, 2-2,5år så spilte jeg aktiv i klan både inf og hw, spilt mye fps spill før etc, men jeg har ingen aimbot aka aim for å si det slik, syns den er rimelig sucky aimen min i forhold til alle.

Men jeg har ingen generelle tips sånn sett, sorry, men man må bare spille mye med ett våpen også lære seg det.

 

Vil ikke tørre å påstå jeg er så god at det gjør noe, men ting dør jo når jeg skyter på det, stort sett.

 

Jeg bøyer meg i støvet. Du har klart mange flere timer i FPS enn meg generelt. Jeg måtte som sagt lære meg det meste fra scratch av med BF3....

 

Du vil ikke dele battlelogen din? ;)

 

Er forresten en grunn til at jeg med all hovedsak spiller m16/m4/m27 IAR. Alle oppfører seg tildels likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...