Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Se her, har jo ikke noe med Far Cry 3 å gjøre, at de har litt av samme greia betyr ikke at det er same shit. :)

 

Joda, samme systemet, værtfall det jeg så av den videoen. Bare tar plass i 2007 eller hva nå enn det var.

Lenke til kommentar

Anbefal meg et bra singleplayer spill?

 

Har BIoshock, og elsker det. Men siste drivern til nvidia MONGER når jeg stter på SLI, eneste grunnen til at jeg byttet... -.-"

Er BIoshock 1 eller mener du BIoshock infiniti, hvis det er BIoshock infiniti du mener så er BIoshock 1 og BIoshock 2 veldig bra da
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Joda, samme systemet, værtfall det jeg så av den videoen. Bare tar plass i 2007 eller hva nå enn det var.

 

... Det er veldig stor forskjell, du har jo ikke engang prøvd det.. Det er jo mere eller mindre en parody på retro spill.. Forresten så bruker de ordet "fuck" VELDIG mye.. XD

 

Edit: Skal definitivt kjøpe dette på STEAM.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Fortsatt ikke enig altså. Jeg burster ALLTID. så sant de ikke er veldig CQ.

Jeg liker ikke FG uansett. føler ikke jeg treffer en dritt på avstand.

 

Hva ligger du i acc med AEK f.eks? synes det slitsomt å vedlikeholde noe over 18%. Suppressor gjør våpenet ubrukelig på noe som helst over 15M..

 

Ganske så sikker på at jeg treffer bedre med ACW-R på 50M+ en du gjør med din M4A1. ;)

 

G3A3 er et våpen som nyttegjør seg ganske mye av et FG,

AN-94 med HB/Reflex på hardcore er bare elsk <3

 

Det er jo relativt liten side to side recoil på en G3, hvis jeg husker riktig så klart og da er det bare en ulempe med foregrip.

 

Med AEK har jeg 17,0%, men det er det våpnet jeg "begynte" å spille med etter at jeg unlocket det, med M4A1 har jeg 19,73% på i overkant av 3800 kills.

Samme med M16, der har jeg uhm 19,63%, men en del flere kills.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Det er jo relativt liten side to side recoil på en G3, hvis jeg husker riktig så klart og da er det bare en ulempe med foregrip.

 

Med AEK har jeg 17,0%, men det er det våpnet jeg "begynte" å spille med etter at jeg unlocket det, med M4A1 har jeg 19,73% på i overkant av 3800 kills.

Samme med M16, der har jeg uhm 19,63%, men en del flere kills.

 

Damn..... Jeg har problemer med noe over 18% i lengden.

Hva er trikset ditt for å håndtere rekylen?

 

EDIT: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/ChillZon3/iteminfo/acw-r/468579502/pc/

 

18.6 og føler folk dropper fryktelig fort.

Det skal sies, jeg har ikke spilt noe FPS spill så seriøst som Bf3 noen gang, så kan nesten påstå jeg lærrte alt fra scratch der. Men anser meg selv som en ganske grei spiller.

Det virker som du har ganske mange timer i spillet? battlelog? :D

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Btw, noen av dere som har peiling på hvor mange skritt man skal gå for dagen? Min søster sier 2000 men er det mere?

Vent så skal jeg spørre kammeraten min, men jeg copy txt inn til han så han har mere og gå etter da .Det kan ta litt tid da ikke sikkert jeg får svar da :) epost sent :green: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...