Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

TheMightyUnknown; Hvor kommer det navnet ditt fra du??

 

Si det, jeg fant det på selv egentlig. Fant inspirasjonen fra en på YouTube som heter Hutch, og han kaller seg for "TheMightyHutch" på Xbox.

Lenke til kommentar

Ja, at ACW-R er mindre god, er jo bare å tappe singleshot med museknappen, ingen sprayer løs på mindre enn tja, 5-10meter, etter det så blir det litt bursting også enda lenger så er det på med forsiktig tapping av museknappen.

Har ingen store problemer med å ta ned folk på 100-150m med M4A1, men i de fleste tilfeller så er det mindre vits i å begynne å skyte på folk på den avstanden med mindre man har en sniper rifle.

 

Syns ikke AEK har så brutal recoil, men sleng på en suppressor så er det null recoil.

Jeg bruker bare foregrip og HB, på enkelte våpen så drar du jo ikke nytte av HB, men de bruker jeg nesten aldri, an-94 og m60 er to eksempler på våpen som ikke drar nytte av foregrip, er heller en ulempe, det gjelder vel for G3en også.

 

Fortsatt ikke enig altså. Jeg burster ALLTID. så sant de ikke er veldig CQ.

Jeg liker ikke FG uansett. føler ikke jeg treffer en dritt på avstand.

 

Hva ligger du i acc med AEK f.eks? synes det slitsomt å vedlikeholde noe over 18%. Suppressor gjør våpenet ubrukelig på noe som helst over 15M..

 

Ganske så sikker på at jeg treffer bedre med ACW-R på 50M+ en du gjør med din M4A1. ;)

 

G3A3 er et våpen som nyttegjør seg ganske mye av et FG,

AN-94 med HB/Reflex på hardcore er bare elsk <3

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

 

Og du likte ikke Far Cry 3?

 

Nei, dette var jo noe helt annet, Far Cry 3: Blood Dragon er jo ikke et ordinært Far Cry spill så. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Still same sheit.

 

Nei?

 

"The year is 2007, it is the future" XD

 

Se her, har jo ikke noe med Far Cry 3 å gjøre, at de har litt av samme greia betyr ikke at det er same shit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...