Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Selv om politiet i Norge ikke bryr seg om nedlasting så er det fortsatt ulovlig.

 

Selvsagt. Hun der Tajik bryr seg værtfall, var det ikke hun som la inn forslaget om å stoppe piratkopiering i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medium/long range merker du stor forskjell på ACW-R og M4A1.

Mye pga lettere og mindre rekyl, Kanskje jeg har litt dårlig aim, men treffer my lettere på 40-100M+ med ACW-R kontra M4A1.

 

AEK er et våpen med brutalt mye rekyl, og krever absolutt litt jobb. Dog, jeg kjører Cobra/Laser.

Ikke noe foregrip,

Foretrekker egentlig bare HB og Cobra/reflex på det meste utenom AEK.

 

Ja, at ACW-R er mindre god, er jo bare å tappe singleshot med museknappen, ingen sprayer løs på mindre enn tja, 5-10meter, etter det så blir det litt bursting også enda lenger så er det på med forsiktig tapping av museknappen.

Har ingen store problemer med å ta ned folk på 100-150m med M4A1, men i de fleste tilfeller så er det mindre vits i å begynne å skyte på folk på den avstanden med mindre man har en sniper rifle.

 

Syns ikke AEK har så brutal recoil, men sleng på en suppressor så er det null recoil.

Jeg bruker bare foregrip og HB, på enkelte våpen så drar du jo ikke nytte av HB, men de bruker jeg nesten aldri, an-94 og m60 er to eksempler på våpen som ikke drar nytte av foregrip, er heller en ulempe, det gjelder vel for G3en også.

 

 

 

Både ned og opplasting av opphavsbekyttet materiale har jo alltid vært ulovlig.

Nå veit ikke jeg om den TPB filmen er beskyttet av noe sånt, men den kan man laste ned å se helt lovlig, ville jo vært ironisk viss den ikke var gratis å laste ned og se.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Selvsagt. Hun der Tajik bryr seg værtfall, var det ikke hun som la inn forslaget om å stoppe piratkopiering i Norge?

 

Nei, hun gikk ut med forslag om sperring av torrent siden.

 

Stemmer.. Men så er jo det politiet som skal gjøre ord om til handling. Og jeg håper ikke de prioriterer pirater framfor voldtektsmenn, da politiet gjør en elendig jobb når det kommer til den fronten.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nei, hun gikk ut med forslag om sperring av torrent siden.

 

Stemmer.. Men så er jo det politiet som skal gjøre ord om til handling. Og jeg håper ikke de prioriterer pirater framfor voldtektsmenn, da politiet gjør en elendig jobb når det kommer til den fronten.

Der er jeg helt enig med deg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...