Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville heller brukt m39, den er mer presis enn m417 selv om den har 10 fler skudd så hjelper det mindre om man bommer på alt mulig.

ACW-R suger hardt egentlig, aldri sett den erteskyteren der noe effektiv.

 

Eneste jeg bruker er m16,m4a1, litt div på support våpen og sniper er tja, litt div.

Men jeg spiller engineer store deler av tiden jeg spiller, en del medic, men lite support og sniper.

 

Er uenig der altså, mestrer M417 elegant, så er effektiv CQ og Long range for min del. Men selvfølgelig, jeg har ganske mange timer i spillet, hvor jeg har trent spesielt på recoil controll etc.

 

ACW-R har latterlig presis samtidig som den har minimum DMG på 18 isteden for 16 som alle andre våpen.(utenom PDW og 7,62) Det utgjør en STOR forskjell på langdistanse, og den sparker ganske bra CQ med 850RPM.

 

ja, bolt sniper er hipp som happ. Spiller ingen rolle hvilken jeg bruker, men SV98 har best hipfire da.

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Er uenig der altså, mestrer M417 elegant, så er effektiv CQ og Long range for min del. Men selvfølgelig, jeg har ganske mange timer i spillet, hvor jeg har trent spesielt på recoil controll etc.

ACW-R har latterlig presis samtidig som den har minimum DMG på 18 isteden for 16 som alle andre våpen.(utenom PDW og 7,62) Det utgjør en STOR forskjell på langdistanse, og den sparker ganske bra CQ med 850RPM.

ja, bolt sniper er hipp som happ. Spiller ingen rolle hvilken jeg bruker, men SV98 har best hipfire da.

 

Man behøver nesten ingen recoil kontroll i BF3, er jo såvidt det napper litt.

Og 18 damage mot 16,5 som det egentlig er, er ingen stor forskjell, vi snakker i beste fall 1 kule mer.

Og M4A1 har vel bare 50rpm mindre, men den har raskere reload tid enn ACW-R mener jeg.

 

M4A1 over noe anna enginner våpen anyday.

M4A1 er det eneste våpnet jeg kjører ironsight på, kos det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Man behøver nesten ingen recoil kontroll i BF3, er jo såvidt det napper litt.

Og 18 damage mot 16,5 som det egentlig er, er ingen stor forskjell, vi snakker i beste fall 1 kule mer.

Og M4A1 har vel bare 50rpm mindre, men den har raskere reload tid enn ACW-R mener jeg.

 

M4A1 over noe anna enginner våpen anyday.

M4A1 er det eneste våpnet jeg kjører ironsight på, kos det.

 

Medium/long range merker du stor forskjell på ACW-R og M4A1.

Mye pga lettere og mindre rekyl, Kanskje jeg har litt dårlig aim, men treffer my lettere på 40-100M+ med ACW-R kontra M4A1.

 

AEK er et våpen med brutalt mye rekyl, og krever absolutt litt jobb. Dog, jeg kjører Cobra/Laser.

Ikke noe foregrip,

Foretrekker egentlig bare HB og Cobra/reflex på det meste utenom AEK.

Lenke til kommentar

TNT på norsk 1982

 

 

Vil du bli medlem I den harde flokken

Og gi din stemme og sjel til heavyrocken

Uniformen er dongery og skinn

Bare badges er I tøy eller tinn

Vi gir deg en hard natt

Det skal bli varmt & hardt!

Dag og natt, varmt & hardt

Vi har vært trofaste siden 1970

Alle ga seg, men vi var like heavy

Vi ble glemt, det kom punk og disco

Men vi lo sist og best, det ble fiasko

England tente på nytt I '79

"Teasers from Barnsley" and AC/DC

Det ble moderne med langt hår og lær

I gamle jeans er vi samlet I en hær

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...