Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Vil påstå det er ganske arrogant å tro vi er alene i universet. Hvertfall med tanke på størrelsen. Enig i den, tror vi er bare en av flere hundre kanskje tusen sivilisasjoner her i dette endelige universet*. Digg at iPhonen klarte å holde seg i 3 dager uten å lades, bare synd den ikke takler aps noe særlig, bruker 10% bare på Spotify.. Tar kvelden, god natt! Endret 10. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Natta! Ikke så lenge før jeg også gjør det samme. @ChillZoNe Naila en 4,5 GHz. Klokket til og med RAM'et opp til 2133 MHz, lol. :3 Endret 10. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ingen som så den runden jeg linket? Flawless joooo!<3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Wut? Så ikke o.O Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Vil påstå det er ganske arrogant å tro vi er alene i universet. Hvertfall med tanke på størrelsen. jeg trur det er alien i andre galakser i andre solsystemer eller si andre stjernesystemer Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Wut? Så ikke o.O Spilte litt BF3 istad. CTF og tanks er elsk <3 http://battlelog.bat...7350/468579502/ Måtte være passiv siden jeg hadde miner, og fikk ikke reppet opp... <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 I say boys, calling Dr. love Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hva er det som skjer med alle Semi-auto sniperne på BF3 nå? Blir så forbanna irritert over dem... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 De er ikke noe verre eller bedre enn før, men for de som har tvangstanker(meg) om at man må ha alle assignments etc så må jo m39 brukes for 50 kills. Men QBU-88 er jo nokså nice med kobra/holo sikte på. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg syns det plutselig bare har blitt sånne snipere nå... Det er også proppfullt av AEK-971 og M16A3... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ja? Folk spiller jo så klart med de beste våpnene og de våpnene de liker best. De beste assault våpene er jo m16, m416 og aek. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Tar kvelden, natta! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg syns det plutselig bare har blitt sånne snipere nå... Det er også proppfullt av AEK-971 og M16A3... Kan du ikke spille et annet spill da Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Looooooooooooooooool. Fikk en rasitisk kommentar slengt i trynet her om dagen av medelev på 10'ene, hahaha fyttifaen læreren min har satt henne på plass! Resulterte at hun blokka meg og sletta meg på fjesboka, go lærer lism! Skjønner ikke hvorfor hun teite "bolla" der gadd å blande seg inn, idioti sier jeg bare. + Hun er jo jente afterall, kunne ikke bare gått bort til henne og slått henne ned... Synker ikke så lavt. Mye mer funz når lærerer tar slikt. xD Kan man kalle det rasistisk da det hun sa, er noe du ikke er…? Hvis du henger med… Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Kan du ikke spille et annet spill da Jo, men de er kjedelig uten venner... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 You show us everything you've got You keep on dancing and the room gets hot You drive us wild, we'll drive you crazy You say you wanna go for a spin The party's just begun, we'll let you in You drive us wild, we'll drive you crazy You keep on shouting, you keep on shouting I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day You keep on saying you'll be mine for a while You're looking fancy and I like your style You drive us wild, we'll drive you crazy You show us everything you've got Baby, baby that's quite a lot And you drive us wild, we'll drive you crazy You keep on shouting, you keep on shouting I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day You keep on shouting, you keep on shouting I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll all night and party every day I wanna rock and roll Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg syns det plutselig bare har blitt sånne snipere nå... Det er også proppfullt av AEK-971 og M16A3... Finnes det andre våpen? o.O Ikke som er effektive hvertfall. ^^ Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ja, jeg syns AUG A3, G36C og AKS-74u funker ganske greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå