Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Prøvemuntlig er så ræva............

 

I hva?

 

TheMightyUnknown da du hører på mye musikk som meg bruker du hodetlf som er lik de her glømme prisen der de er råååå Men de er fra HiFi klubben, men hva jeg anbefaler deg ARGON HA1 hodetelefonforsterker fy flate for lyd exe fra tv som hode tlf uttak veldig bra lyd og bra bass men er jo acdc da men fra note2 med exe bass i note2 jevlig bra

 

Hører på mye musikk selv, men bruker ørepluggene (også G35) som følgte iPhone 5, supert til både musikk og telefon samtaler! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Var vel heller fordi at Norge ikke lengre er så kristent som det en gang var. Nå handler det jo også om alle verdens religionene, ikke bare kristendommen.

Hehe, nei, sånn eigentleg så var det fordi slik faget var og hadde vore sidan 1997 var krenking av den Europeiske menneskerettighetskonvensjonen.

 

 

Selv når det het KRL så var det lite fokus på kristendommen og mye fokus på de andre religionene.

Det de burde ha gjort er å bare avskaffe faget med en gang.

 

Religion er på høyde med pengebingen til Skrue McDuck, bare ren fantasi som fins i ett en blad, eller i dette tilfelle i bøker.

Nei, det var jo kapittel på kapittel om kristendommen, og så var det 1 kapittel delt på 2 andre religionar...

Har visst gløymt å levere inn KRL boka mi frå barneskulen, kanskje på tide å levere den inn etter 8år... :)

 

 

Det fins ingenting som heter Gud i en eller flere former.

Det som skapte oss kalles evolusjon.

 

Det er også andre verdensdeler som trenger en runde på skolebenken med å lære seg om andre mennersker religion.

 

Eg trur ikkje på nokon av dei teoriane som eksisterar til no...

Evolusjon, kva evolusjonerte me ifrå? Vær venleg å ikkje svar apene...

Og det me evolusjonerte ifrå... korleis oppstod dei/det?

 

Det store smellet teorien aka. The big bang theory... kor kom det smellet frå?

Noko må jo ha eksistert for å forårsake det smellet... Det må ha skjedd ein reaksjon, men kva fekk den reaksjonen til å oppstå?

 

Kristendommen, nei kvar skal ein byrja, det er jo så utruleg mange hull i den teorien.

Samme med buddhisme, hinduisme, jehovas vitne osv. osv.

 

Det er rett og slett ingenting som held mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har du ikke følgt med? Det som startet den "store" diskusjonen... :nei2:

Kom opp i RLE, emne er hinduismen skrev jeg jo...

 

Haha! :laugh:

 

Håper du klarer deg bra i prøven, er jo et knall fag det! ;)

 

Hehe, nei, sånn eigentleg så var det fordi slik faget var og hadde vore sidan 1997 var krenking av den Europeiske menneskerettighetskonvensjonen.

 

Da snakket jeg selvfølgelig om noe jeg ikke hadde peiling på, fail, takk at du rettet meg! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Haha! :laugh:

 

Håper du klarer deg bra i prøven, er jo et knall fag det! ;)

 

RLE er bedre enn matte når det gjelder prøvemuntlig. :3

Thanks, klarer det nok. I morgen er det veiledning også er det framføring på fredag. Gruer meg men skal bestå med glans håper jeg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men de religiøse som ikke tror på Big Bang teorien, kan de forklare hvordan de tror Gud ble skapt da? Hvordan ble han skapt utav....ingenting ...?

 

Det svare jeg ikke på, spør en Imam.

 

RLE er bedre enn matte når det gjelder prøvemuntlig. :3

Thanks, klarer det nok. I morgen er det veiledning også er det framføring på fredag. Gruer meg men skal bestå med glans håper jeg!

 

Bra, håper virkelig du klarer det (noe du sikkert gjør!), bare å ha en bra innsats! Selv om kanskje du ikke er så begeistret for faget så er det uansett viktig da det er en del av vår historie, om du er kristen eller ei.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om vi mennesker er alene i universet, hva jeg mener utafor Pluto i vårt solsystem. For det må være andre uttafor solsystemer i vår galakse for vi er ikke alene da og vi er for dumme for alien allså vesner fra andre planeter, trur du er på det her jeg ja :green:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Faen jeg hatet ungdumsskolen. I hvertfall med eksamen og tentamen. Jeg havnet i matte muntlig og måtte møte tidligst av alle. Enda så hadde jeg ikke nesten ikke noe søvn da hele driten ikke ble lagret. Temaet var kommunen, hva har det med matte? Jojo, kan jo selvfølgelig ta med alt som har med tall og gjøre.

Men det værste var avslutningsforestilling skjit. Faens dritt, alle ble klemt inn i et lite rom. Jeg var sjuk alle dagene. Klamt og varmt. Helvetes mye venting.

Lenke til kommentar

Da snakket jeg selvfølgelig om noe jeg ikke hadde peiling på, fail, takk at du rettet meg! :)

Ja, tenkte om eg fyrst skulle uttale meg seriøst, så kunne eg sjekke opp den eigentlege grunnen.

 

RLE/KRL er jo eit utruleg enkelt fag, sjølv om eg ikkje har noko tru, så fekk eg vel alltid 5'ar i standpunkt både på ungdomskule og vidaregåande. Og eg øvde aldri til prøvar i det/dei fag(a-)et

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Looooooooooooooooool. Fikk en rasitisk kommentar slengt i trynet her om dagen av medelev på 10'ene, hahaha fyttifaen læreren min har satt henne på plass! Resulterte at hun blokka meg og sletta meg på fjesboka, go lærer lism! :w00t: Skjønner ikke hvorfor hun teite "bolla" der gadd å blande seg inn, idioti sier jeg bare.

 

+ Hun er jo jente afterall, kunne ikke bare gått bort til henne og slått henne ned... Synker ikke så lavt. Mye mer funz når lærerer tar slikt. xD

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...