Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Skal la den stå i natt, må bare huske å skru den av før jeg går på skolen. Gjør ikke noe om den får stå hele dagen egentlig, varmt opp rommet mitt en del også. :p

Uansett, må rett og slett ta kvelden her gitt. Skal se en ep. av Castle så er det senga. Natta alle mann! :)

Lenke til kommentar

Skal la den stå i natt, må bare huske å skru den av før jeg går på skolen. Gjør ikke noe om den får stå hele dagen egentlig, varmt opp rommet mitt en del også. :p

Uansett, må rett og slett ta kvelden her gitt. Skal se en ep. av Castle så er det senga. Natta alle mann! :)

garantien din på de pc delene lenge er det
Lenke til kommentar

For en herlig lyd det er på ARGON HA1+note2, swing the mood er med bra bass på. Og lyden fra King of Rock and Roll" or simply "the King". elvis aron presley, er særdeles bra TCB taking care of business

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nå kjører du Prime 95 i 2-3timer så du får varmet opp H100'en din ;)

Når jeg så nå nettopp så var tempen på 76C,herlig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er 5 år på elektronikk hvis jeg ikke tar feil.

Edit: Lå ikke merke til at Marius skrev før meg.

God morgen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Snart får man vel gyldig garanti hvis man ødelegger komponenter med å overklokke, da det er så enkelt nå :p

Hos Intel kan man kjøpe overklokkings-forsikring på diverse prosessorer med ulåst multiplikator.

Lenke til kommentar

Å vente vente og vente på DELL U2713H, så ser jeg en epost som ble sent i går att jeg har bestilt 5010664156 DELTACO SCREEN CLEANER SPRAYBOTTLE AND CLOTH 125ML. Men dustinhome har akkurat fått beskjed fra leverandørene deres at denne dessverre har utgått og ikke er mulig å få tak i. men jeg får AIDATA SKJERMRENGJØRING, SPRAYFLASKE OG KLUT det er grunnen jeg måtte vente arg ja ja men den blir sent i dag og jeg skulle få den før helgen, håper den kommer før lørdag da :green:

Da kan jeg hive ut tv min ut gjenom vinduet, lurer på åsen folk her tar det da. Nei må nok bære det ut da i søpla, opps ikke vanlig søpple kase men en med farlig afall i den er låst oxo. Kan ikke hive det gjennom vinduet da risikerer jeg treffe en bil eller et mennske mitt i hode med tv opp hode hans uheldig da nei kan ikke det da ha ha ha frister litt da jevla mye mye da

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Ja, akkurat den artikkelen jeg tenkte på :)

Var du sarkastisk? :huh:

Nei ikke det, men ble veldig usikker da jeg leste kjøpe overklokkings-forsikring og har alldri hørt om det for jeg sitter her og i det andre forumet da, da jeg ser navnet ditt da tenker jeg på :green: :green: master chief :green::green:

post-281153-0-98631200-1365599983_thumb.jpg

Endret av jokingnutria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

RLE i prøvemuntlig, still better than matte, imo. :wee:

Emne ble hinduismen pga. medelev tok bl.a de værste lappene, er bare så sygt stort kapittel! :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...