Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Person angrep er mer om jeg hadde kalt han en idiot, noe jeg ikke gjorde, alt jeg gjorde var å bare stille spørsmålstegn ved hvor erfaren han er, jeg mener bare man bør bruke ordet "erfaren" noe forsiktig. Det jeg sa var forøvrig relevant da han sier han er en "erfaren OCer". Han får tåle det her. Jeg for min del tåler nå å bli hakket litt på så er jo bare å fortsette med det, er nokså underholdende. Og poenget med det var? Sa btw ikke at det var personangrep, men at det var rettet mot en person, istedenfor rettet mot sak. Endret 6. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kan du vente til i morgen så skal jeg spørre om opp skrift til kake hjemme vegard, men du må følge oppskriften 100% da ha i det som står du Jeg fikk en god guide av sj3f i sta Hvor fant jeg M3 skruer på norske nettbutikker igjen? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Hva er egentlig poenget med alt svadet du har kommet med hittil? Du kalte det forøvrig personangrep, da har du ett rimelig vidt spekter på hva personangrep er for noe. Jeg har ikke flamet eller angrepet noen i det hele tatt. Endret 6. april 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Person angrep er mer om jeg hadde kalt han en idiot, noe jeg ikke gjorde, alt jeg gjorde var å bare stille spørsmålstegn ved hvor erfaren han er, jeg mener bare man bør bruke ordet "erfaren" noe forsiktig. Det jeg sa var forøvrig relevant da han sier han er en "erfaren OCer". Han får tåle det her. Jeg for min del tåler nå å bli hakket litt på så er jo bare å fortsette med det, er nokså underholdende. Jada. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ingen måte å sjekke hva som stjeler nett på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Hva er egentlig poenget med alt svadet du har kommet med hittil? Du kalte det forøvrig personangrep, da har du ett rimelig vidt spekter på hva personangrep er for noe. Jeg har ikke flamet eller angrepet noen i det hele tatt. Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke mente det var personangrep, men at det var formulert slik at det var mot en PERSON og ikke SAKEN. Jeg for min del tåler nå å bli hakket litt på så er jo bare å fortsette med det, er nokså underholdende. Var det en oppfordring til personangrep/mobbing? Endret 7. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 .... Vodka... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg fikk en god guide av sj3f i sta Hvor fant jeg M3 skruer på norske nettbutikker igjen? Hvil du ha opp skrift så kan jeg spørre om skjoladekake opp skrift, hva blir svaret sir Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Du trenger ikke å finne for meg, tror jeg skal finne en i kokeboka her hjemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Var dere seriøs om det kake greia, eller var det bare trolling? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Hvorfor skulle det være trolling? Prøvde bare å snu over på et annet tema Endret 7. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Du trenger ikke å finne for meg, tror jeg skal finne en i kokeboka her hjemme Men husk følg følge opp skriften exe står 3 egg da kan du ikke ha i 2 eller 4 egg, og hvis det står 500.gram sukker i da kan du ikke ha i 650.gram med sukker i da husk det. Var dere seriøs om det kake greia, eller var det bare trolling? Jeg hvile bare hjelper han med en opp skrift, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvorfor skulle det være trolling? Prøvde bare å snu over på et annet tema Fordi du troller en del. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Skal ikke være noen problemer med å følge oppskriften Jokingnutria Fordi du troller en del. Nei? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Hvorfor skulle det være trolling? Prøvde bare å snu over på et annet tema Fordi det noen ganger er vanvittig gøy med trolls? Nei, jeg vet ikke, var bare MÅTEN DU SKREV DET PÅ. Jeg hvile bare hjelper han med en opp skrift, Null problem! Endret 7. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Funka ikke videoen jeg sendte? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Tenkte jeg skulle prøve i morgen sj3f Fordi det noen ganger er vanvittig gøy med trolls? Nei, jeg vet ikke, var bare MÅTEN DU SKREV DET PÅ. Null problem! Åja... Prøvde som sagt å få fokuset over på noe annet Endret 7. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Drit i å krangle om hvem som har overklokket mest da.. Er bare teit. Selv har jeg aldri overklokket noe som helst.. så det.. Det likte jeg, det du skrev :thumbup: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Skal ikke være noen problemer med å følge oppskriften Jokingnutria Ikke litt ekstra sukker engang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Tror ikke det... Tar kvelden jeg, natta folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå