Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Forstår meg ikke helt på det innlegget der jeg. Skal vi diskutere sak, eller person?

 

Jeg har ikke peiling værtfall. Var nok mer om jeg er erfaren eller ikke.

 

 

Hva skal vi diskutere?

At du har økt litt multiplier og volt?

 

Ja, skal vi det? Vi kan ta det i OC-tråden! :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Drit i å krangle om hvem som har overklokket mest da.. Er bare teit. Selv har jeg aldri overklokket noe som helst.. så det..

 

Jeg skal ikke krangle jeg. Men jeg er åpen for å diskutere om erfaringer osv, kult å kunne dele lism.

 

 

Blir ihvertfall en usedvanlig kort diskusjon når du skal diskutere med deg selv.

 

Neida, kan holde på en stund jeg. Kanskje noe andre også evt. blir med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva skal vi diskutere?

At du har økt litt multiplier og volt?

 

Alt jeg sier (som jeg mener er åpenbart i mitt siste innlegg) er at det ikke blir en bedre stemning her inne når vi diskuterer person. Om Jani ikke er så erfaren som alle andre er irrelevant. Kom heller med saklig argumentasjon istedenfor å kom med personangrep annet som ikke er relevant til temaet.

 

Jeg har ikke peiling værtfall. Var nok mer om jeg er erfaren eller ikke.

 

Akkurat, det er irrelevant, og lite interessant, pluss at det skaper dårlig stemning.

 

Konstruktivitet er ordet!

 

KAKE

HVORDAN BAKER MAN KAKE!

IKKE FLAME WARS TAKK! MAN SKAL VEL BARE HA I LITT EGG OG MEL OG ANDRE TING?

 

Var akkurat det jeg ville unngå, derfor jeg sa ifra, jeg følte det ble litt vel vinklet mot person, istedenfor sak, noe som er IRRELEVANT.

 

Her er forumets regler, så dersom det går over på person, kan du faktisk bli hevet ut:

 

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

  • Flaming og andre former for personangrep er forbudt.
  • Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Alt jeg sier (som jeg mener er åpenbart i mitt siste innlegg) er at det ikke blir en bedre stemning her inne når vi diskuterer person. Om Jani ikke er så erfaren som alle andre er irrelevant. Kom heller med saklig argumentasjon istedenfor å kom med personangrep annet som ikke er relevant til temaet.

 

 

 

Akkurat, det er irrelevant, og lite interessant, pluss at det skaper dårlig stemning.

 

 

 

Var akkurat det jeg ville unngå, derfor jeg sa ifra, jeg følte det ble litt vel vinklet mot person, istedenfor sak, noe som er IRRELEVANT.

 

Her er forumets regler, så dersom det går over på person, kan du faktisk bli hevet ut:

 

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

  • Flaming og andre former for personangrep er forbudt.
  • Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

 

 

Liker at Mighty alltids er her for å passe på. Takk for det. :D

Lenke til kommentar

Alt jeg sier (som jeg mener er åpenbart i mitt siste innlegg) er at det ikke blir en bedre stemning her inne når vi diskuterer person. Om Jani ikke er så erfaren som alle andre er irrelevant. Kom heller med saklig argumentasjon istedenfor å kom med personangrep annet som ikke er relevant til temaet.

 

 

 

Akkurat, det er irrelevant, og lite interessant, pluss at det skaper dårlig stemning.

 

 

 

Var akkurat det jeg ville unngå, derfor jeg sa ifra, jeg følte det ble litt vel vinklet mot person, istedenfor sak, noe som er IRRELEVANT.

 

Her er forumets regler, så dersom det går over på person, kan du faktisk bli hevet ut:

 

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

  • Flaming og andre former for personangrep er forbudt.
  • Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

Hvorfor siterte du meg? :hmm:

 

sånn seriøst se videoen, den er ikke som du tror

Hehe, ja så videoen :laugh:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Liker at Mighty alltids er her for å passe på. Takk for det. :D

 

Hehe, jeg liker som regel at det er høflighet og respekt som gjenspeiler ting, og det innlegget jeg refererte til var ikke akkurat respektabelt, la oss oppføre oss på en høflig måte, så slipper vi at andre føler se utsatt for tåpeligheter.

 

 

Hvorfor siterte du meg? :hmm:

 

Fordi, du skrev det om flamewars, og derfor ville jeg si at jeg ikke var ute etter det, men det motsatte. :)

Lenke til kommentar

Kjøpt den nå ARGON HA1 den er jevla liten :hm:

Separat forsterker til dynamiske hodetelefoner

Klasse A-konstruksjon

Justérbar følsomhet (low/high gain)

Tilkobling: 1/4”-stereojack

Oppbygget helt i aluminium

Frekvensgang: 6 Hz - 300 kHz ved 100 ohm belastning

Hodetelefon impedans: 8-600 ohm

Mål: 11 x 5 x 8 cm (BxHxD)

Vekt: ca. 500 gram

Farge: Sort

post-281153-0-25830000-1365290370_thumb.png

Lenke til kommentar

Hehe, jeg liker som regel at det er høflighet og respekt som gjenspeiler ting, og det innlegget jeg refererte til var ikke akkurat respektabelt, la oss oppføre oss på en høflig måte, så slipper vi at andre føler se utsatt for tåpeligheter.

 

 

Fordi, du skrev det om flamewars, og derfor ville jeg si at jeg ikke var ute etter det, men det motsatte. :)

Åh... Jeg mente det med baking jeg da :tease:

 

Er det noen måter å sjekke hva som stjeler alt av internett?

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Følte den den passet da du så aggressivt "ville bake kake". Bare følte vil trengte en dæsj humor når det blir litt anspent stemning...

 

Det liker jeg, konstruktiv det! Bare det ikke går i negative former så er det jo bare positivt. :)

 

 

Åh... Jeg mente det med baking jeg da :tease: Og prøve å spore av litt

 

Forsto det nå. ;)

Lenke til kommentar

Person angrep er mer om jeg hadde kalt han en idiot, noe jeg ikke gjorde, alt jeg gjorde var å bare stille spørsmålstegn ved hvor erfaren han er, jeg mener bare man bør bruke ordet "erfaren" noe forsiktig.

Det jeg sa var forøvrig relevant da han sier han er en "erfaren OCer".

 

Han får tåle det her.

 

Jeg for min del tåler nå å bli hakket litt på så er jo bare å fortsette med det, er nokså underholdende.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...