Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Et tips du TheMightyUnknown for å få døgn rytmen på rett sjøll du, Kjøpe deg 5 til 6 store red bull drikk de hele dagen til det blir kveld slutt da. Slutt å drikke redbull da du begynder og bli trøtt på kvelden Da etter på sover du da, jeg måtte rette opp døgn rytmen da jeg spillet ps1 å n64 spill men redbull hjelpte meg der da :)

 

Tror nok det vil ha motgående effekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

BF3 og andre spill er fint til å prøve ut GPU klokk, IKKE CPU da prime og andre programmer da bruker 100% v prosessoren slik at man kan være sikker på stabilitet.

 

Hvorfor ikke CPU? Åja, så bare fordi den ikke bruker 100% load av CPU'en så er den ikke bra til å sjekke om CPU'en er stabil? Da lurer jeg på hvordan BF3 kan ha hjulpet mange om å finne ut om CPU'en er stabil (inkl. meg selv).

Jeg kjørte IBT i 10-20 runder og Prime95 i 18 timer og 23 min. Den var testet som 100% stabil. Kjørte alikvell litt BF3 og den kræsja. Økte V-core, tok en runde BF3 og den funket supert. Så jo, BF3 er definitivt et godt middel å sjekke om CPU'en stabil. Hvis du ikke tror på en kar som meg med erfaring innen OC, da kan du gå og spør andre erfarne OC'ere. Dem vil nok støtte meg på dette.

 

BF3 er samt. og et bra middel for å finne ut om GPU er stabil også.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor erfaren du er kan nok også diskuteres.

 

Forstår meg ikke helt på det innlegget der jeg. Skal vi diskutere sak, eller person?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...