Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

BF3 har ikke kræsja til nå så hjalp nok å øken spenningen ja ;)

 

Heh, told you.

 

 

Prime, prime, prime, hvor mange ganger må man gjenta dette?

 

Det kan ventes så lenge BF3 funker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det kan ventes så lenge BF3 funker.

 

BF3 og andre spill er fint til å prøve ut GPU klokk, IKKE CPU da prime og andre programmer da bruker 100% v prosessoren slik at man kan være sikker på stabilitet.

Lenke til kommentar

BF3 og andre spill er fint til å prøve ut GPU klokk, IKKE CPU da prime og andre programmer da bruker 100% v prosessoren slik at man kan være sikker på stabilitet.

 

Har opplevd 100% stabilitet på Prime og IBT, men at BF3 krasjer.

Måtte opp med Vcore som krom sier.

 

Så jo, jeg føler BF3 er en god pekepinn på om ting er stabilt. Det spillet er hvertfall hypersensetivt...

 

Edit: Døgnrytme på tryne? Sto opp nå....

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Seriøst? Klarte å våkne opp kl 13. Hadde planer om å våkne 10.

Et tips du TheMightyUnknown for å få døgn rytmen på rett sjøll du, Kjøpe deg 5 til 6 store red bull drikk de hele dagen til det blir kveld slutt da. Slutt å drikke redbull da du begynder og bli trøtt på kvelden Da etter på sover du da, jeg måtte rette opp døgn rytmen da jeg spillet ps1 å n64 spill men redbull hjelpte meg der da :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har opplevd 100% stabilitet på Prime og IBT, men at BF3 krasjer.

Måtte opp med Vcore som krom sier.

 

Så jo, jeg føler BF3 er en god pekepinn på om ting er stabilt. Det spillet er hvertfall hypersensetivt...

 

Samme opplevelse her også, Sindre! :)

Lenke til kommentar

Vil si Prime gir en mye større pekepinn om en overklokk er stabil enn BF3. Men selv Prime kan ta feil som dere sier, så man finner egentlig ikke ut om man har en "stabil" overklokk før det har gått noen uker/måneder uten feil.

 

Absolutt! Men har som sagt merket at BF3 er utrolig sensitivt av en eller annen grunn.

24 timer med Prime er stabilt på 1.170v. Må opp til 1.175 for å holde Bf3 gående...

 

Prime, prime, prime, hvor mange ganger må man gjenta dette?

 

Se over.

Selvfølgelig skal man stresse og teste med Prime, gjerne over 24 timer og.

 

Men når spill ikke er stabile, men prime er, hva sier det?

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Jeg er fult klar over at BF3 kan krasje når prime er stabilt og omvendt, men det å bare si at, nei så lenge bf3 funker så samma f, det er stabilt nok.

Greit nok, det er stabilt i BF3, men maskina kan like så godt tryne i det du åpner nettlesern eller åpner farmville på facebook, problemet med ustabilitet er jo nettopp det at hvis en klokke syklus treffer feil så tryner maskina uansett uten forvarsel for en hvilken som helst grunn.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...