w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) The Dictator? http://www.imdb.com/title/tt1645170/ http://www.youtube.com/watch?v=cYplvwBvGA4 Det var den! Tusen takk Et så enkelt navn, og så klarte jeg ikke å finne den Endret 5. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det var den! Tusen takk Et så enkelt navn, og så klarte jeg ikke å finne den Skal du bli diktator nå da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ja, selvfølgelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ville nok gjort en bedre jobb enn han. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg skal ikke skryte, men jeg styrer rommet mitt plettfritt, har skatt på lønna til hybelkaninene. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Skal gjøre det, men ligger så mye over alt. Aner ikke hvor jeg skal gjøre ut av ting. Har solgt unna en del... Fikk tatt mesteparten av støvet da jeg prøvde å støvsuge sist gang Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Skal gjøre det, men ligger så mye over alt. Aner ikke hvor jeg skal gjøre ut av ting. Har solgt unna en del... Fikk tatt mesteparten av støvet da jeg prøvde å støvsuge sist gang Sett fyr på støvet men husk ringe brannvesnet da rett etter på da og politi oxo for den saken skyld Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det kommer til å bli dyrt... I hvertfall hvis de finner ut at jeg gjorde det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det kommer til å bli dyrt... I hvertfall hvis de finner ut at jeg gjorde det Lol ja pyromani er farlige saker da, ikke sunt eller Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Å sorry ww viste ikke det var vits Nei det var ikkje vits Vent, hva mener du egentlig? Det du linket til hadde jeg helt glemt, men nå... Skjønner ingenting? Hah, as if Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Tar kvelden, natta. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Natti natti fy faen trøtt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Good morgen alle her, er dere våkene da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Faen i går greide jeg slette 6 gb med musikk, jeg copy musikken over til ekstern disk og etter på sletta jeg musikken i pc rett etter på greide jeg slette musikken i eksterne disken oxo ved et uhell .Ha ha kan ikke annet en le av det da, skal ned til posten og hente en pakke da Endret 6. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Faen i går greide jeg slette 6 gb med musikk, jeg copy musikken over til ekstern disk og etter på sletta jeg musikken i pc rett etter på greide jeg slette musikken i eksterne disken oxo ved et uhell .Ha ha kan ikke annet en le av det da, skal ned til posten og hente en pakke da Disk Recuva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå