Gjest Slettet+412 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 yes Thumbs up lism! Åja, trodde du mente at Jokingnutria mente Vegard uten at du var Google Jeg er her Du ødela den. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vanskelig å skrive bokmål eller nynorsk her lism? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Sitter og tenker hard da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Thumbs up lism! Du ødela den. Hvordan? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvordan? :green:lol Vegard du er artig i dag Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ja, fordi Jordan Tannbørster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vanskelig å skrive bokmål eller nynorsk her lism? Neida, lism <3 Hvordan? Kødder. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Ja, fordi Jordan Tannbørster Hva har du drikket? hm det lukter noe her snufs, du er ederu vell Endret 5. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Hvorfor nynorsk når dialekt? Hva har du drikket? hm det lukter noe her snufs, du er ederu vell Ja, er edru. Komikern i meg har sluppet seg ut Endret 5. april 2013 av VegardBS 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Trur jeg tar en tur innom multicom etter på Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Vanskelig å skrive bokmål eller nynorsk her lism? Nei Hvorfor nynorsk når dialekt? Ja, er edru. Komikern i meg har sluppet seg ut Fordi det er lettare å forstå så rein rettskriving som mogleg... det ser og mykje ryddigare ut, og ein får meir lyst til å lese innlegga Watch Out! Vegard er i det løgne hjørne! Dette kan bli farlig... morsomt Haha tok du ikkje Jordan vet hvordan vet du spøken min jokke? Ja, fordi Jordan Tannbørster Når du forklarte vitsen min, så var ikkje poenget så morosamt lenger Endret 5. april 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Tusen takk, assap! Lenge siden sist nå. Jeg er stor fornøyd skal jeg si deg, var helt kanon å gå fra min gamle til denne her Lenge siden sist ja, har hatt mye på timeplanen de siste månedene..stressa som bare rakkern. Hehe, kan tenke meg det var kanon med en ny pc, er litt misunnelig jeg Pcen min holder fremdeles godt følge med den fleste spill men man får vel bygge seg en ny om ikke lenge når tiden strekker til. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Viste ikke om spøken din jeg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Nei Fordi det er lettare å forstå så rein rettskriving som mogleg... det ser og mykje ryddigare ut, og ein får meir lyst til å lese innlegga Watch Out! Vegard er i det løgne hjørne! Dette kan bli farlig... morsomt Haha tok du ikkje Jordan vet hvordan vet du spøken min jokke? Når du forklarte vitsen min, så var ikkje poenget så morosamt lenger Jeg er vel sikkert god til å ødelegge vitser også? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Viste ikke om spøken din jeg Der alt snakket om hvordan og Jordan kom frå... Jeg er vel sikkert god til å ødelegge vitser også? Ein ting er å øydelegge ein vits, men å øydelegge poenget, det er å gå over stokk og stein! Endret 5. april 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg er vel sikkert god til å ødelegge vitser også? Ja der er du flink Vergars som krom skriver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Lenge siden sist ja, har hatt mye på timeplanen de siste månedene..stressa som bare rakkern. Hehe, kan tenke meg det var kanon med en ny pc, er litt misunnelig jeg Pcen min holder fremdeles godt følge med den fleste spill men man får vel bygge seg en ny om ikke lenge når tiden strekker til. Ikke rart du ikke har vært online da... Hehe, det kan jeg tenke meg. Din holder så lenge tiden strekker seg, når den begynner å ligge litt etter så tar du å "fresher" den opp. Ja der er du flink Vergars som krom skriver Mi cri, ødela vitsen :c Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ja der er du flink Vergars som krom skriver Tihi Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Der alt snakket om hvordan og Jordan kom frå... Ein ting er å øydelegge ein vits, men å øydelegge poenget, det er å gå over stokk og stein! Å sorry ww viste ikke det var vits Endret 5. april 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Der alt snakket om hvordan og Jordan kom frå... Ein ting er å øydelegge ein vits, men å øydelegge poenget, det er å gå over stokk og stein! Vent, hva mener du egentlig? Det du linket til hadde jeg helt glemt, men nå... Skjønner ingenting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå