sj3f Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ikke kom her og si at du ikke har prøvd deg på hullene bak på pc'en… 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Flott! Har sett litt på Supremacy blocken og en block til matrixen, (ek) men er nok ikke plass til full åpen vannkjøling i 650D så har du noen tips til kabinett? LD PC-V8 er et greit kabinett Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 LD PC-V8 er et greit kabinett 3k? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ikke kom her og si at du ikke har prøvd deg på hullene bak på pc'en… THE FUCK... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ikke kom her og si at du ikke har prøvd deg på hullene bak på pc'en… Hvem faen gjør slikt? Kanskje det er din metode for å få en utløsning montro? Geez, kunne aldri gjort noe slikt mot min vakre PC. Alt for OP. THE FUCK... Han er dum nok til å skrive det av egen erfaring. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 3k? Det er 4K, men så fnnes det er litt større kabinett, CaseLabs STH-10 eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Gaming er the shit, men ikke den slags.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Må snart ta kvelden, herregud jeg sitter overtid. mattetentamen, fyfaen... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ikke kom her og si at du ikke har prøvd deg på hullene bak på pc'en… Prøve på skal du se det blir kortslutting i pc, sæd skal ikke inn der da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 PC er ikke et sexleketøy. Man har "høyra" eller "venstra" og dasspapir til slikt. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg tar nok kvelden nå jeg også. Jeg skal laste ned Arma II OA og Dayz i natt. Så vil jeg være med på Dayz hvis det er greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Må snart ta kvelden, herregud jeg sitter overtid. mattetentamen, fyfaen... You are screwed sir! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg tar nok kvelden nå jeg også. Jeg skal laste ned Arma II OA og Dayz i natt. Så vil jeg være med på Dayz hvis det er greit Det er greit for meg. You are screwed sir! Ikke hvis jeg står opp halv 8 og tar meg en kopp kaffe. Den kaffen jeg drikker er magisk og gir deg en boost som varer 12 timer eller mer. :3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det er greit for meg. Ikke hvis jeg står opp halv 8 og tar meg en kopp kaffe. Den kaffen jeg drikker er magisk og gir deg en boost som varer 12 timer eller mer. :3 Hva type kaffe da Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Ikke hvis jeg står opp halv 8 og tar meg en kopp kaffe. Den kaffen jeg drikker er magisk og gir deg en boost som varer 12 timer eller mer. :3 Høres ut som reklame for Eggsann's Ekle Kaffe Endret 4. april 2013 av sj3f Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det er greit for meg. Ikke hvis jeg står opp halv 8 og tar meg en kopp kaffe. Den kaffen jeg drikker er magisk og gir deg en boost som varer 12 timer eller mer. :3 Supert Er det greit for deg Mighty? Er det dere to som spiller, eller er det flere med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har en kaffemaskin, er kaffebønner som knuses og blandes med vann elns om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har en kaffemaskin, er kaffebønner som knuses og blandes med vann elns om jeg ikke tar feil? Var har også slik maskin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Høres ut som reklame for Eggsann's Ekle Kaffe Hvem er "Eggsann", Vegard? Du høres ut som en "Veggsann" du og nei, dette er ikke noe jeg lager. Dette er maskin, slapp av nå din jævel før jeg OD'er deg med kaffe. :3 Var har også slik maskin! Kuuuuult Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hvem faen gjør slikt? Kanskje det er din metode for å få en utløsning montro? Geez, kunne aldri gjort noe slikt mot min vakre PC. Alt for OP. Han er dum nok til å skrive det av egen erfaring. Selvfølgelig egne erfaringer Hahah, in Flavio's dreams ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå