Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ja, du har gode grunner for å velge 2x7970 og 3930k. Men skaff deg åpen vannkjøling nå så sender du meg Pcen din til meg :D

 

Ikke sant? <333

 

Jada, håper du betaler frakten da! ;)

 

Nei, det blir ikke dyrt, det er et blir et stress jeg ikke gid. Da må jeg jo flytte alt fra ene kabinettet til det andre, og kjøpte en ekstra kjøler, nei takk... :(

 

Huff, stress...

 

Jeg har en Hyper 212s som ble satt på i dag, den er verdt 600kr pga den har vært i mine hender :tease:

 

Sheeeit, har du signert den også kanskje? :p

Lenke til kommentar

Ja, du har gode grunner for å velge 2x7970 og 3930k. Men skaff deg åpen vannkjøling nå så sender du meg Pcen din til meg :D

 

Custom vannkjøling for nubz; hvor?! Hvor kan jeg skaffe meg kunnskap til å bygge et pc med skikkelig vannkjøling??

Lenke til kommentar

D14 er bare latterlig med tanke på str, greit nok, er vel den best luftkjølern blant ett par andre, men nei takk, ofrer noen grader for plass any time.

 

Og OC på ivy bridge, sett multiplier på 44, sett volt på tja, 1,2-1,4 and success.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Custom vannkjøling for nubz; hvor?! Hvor kan jeg skaffe meg kunnskap til å bygge et pc med skikkelig vannkjøling??

 

YT. Vegard over her har ikke tid til å skrive en intruksjonsbok for sånne som deg for øyeblikket, han har nok med sin egen!

 

D14 er bare latterlig med tanke på str, greit nok, er vel den best luftkjølern blant ett par andre, men nei takk, ofrer noen grader for plass any time.

 

Hadde jeg også gjort, why I chose H100 <3

Lenke til kommentar

 

 

Nei, det blir ikke dyrt, det er et blir et stress jeg ikke gid. Da må jeg jo flytte alt fra ene kabinettet til det andre, og kjøpte en ekstra kjøler, nei takk... :(

 

 

 

Og jeg tipper at slike hoved kort ikke er plass i en R4? Bare kjøleren tar 60% av plassen..

 

Hmm… de fleste er nok større enn atx ja :p vet ikke om noen flere hovedkort med 2x cpu så jeg vet ikke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Den er god, den er bare gigantisk.

 

Den skalerer med H100 & H100i.

 

Dersom jeg hadde vist hvor stor den var, hadde jeg nok gått for en h100.. Kanskje på tide med en ny kjøler.. Så får jeg jo plass til flere vifter. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Blir jo "bilde-bok" med det jeg holder på med i signaturen min ;) Du vet sånn bok med lite skrift du leste som unge? :p

 

Elsker slike <333333

 

Hvor? Hos meg, men du må legge igjen 10k kontanter uavhening om du må vannkjøle CPU eller alt :p

 

 

Hehe, ja signerte den med et fingermerke på toppen :p

 

Haha, du kan komme her og montere skjiten for meg heller. :p

 

Dersom jeg hadde vist hvor stor den var, hadde jeg nok gått for en h100.. Kanskje på tide med en ny kjøler.. Så får jeg jo plass til flere vifter. :hmm:

 

Marius blir fly forbanna nå! Han sa at jeg burde ha byttet H100 i Noctua D-14... Ikke faen :thumbs:

Lenke til kommentar

YT. Vegard over her har ikke tid til å skrive en intruksjonsbok for sånne som deg for øyeblikket, han har nok med sin egen!

 

Jeg ba ikke om noen instruksjonsbok heller gjorde jeg? Ikke deg vertfall… Bare lurte på hvor jeg kan få litt basis-kunnskaper?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Marius blir fly forbanna nå! Han sa at jeg burde ha byttet H100 i Noctua D-14... Ikke faen :thumbs:

 

HAHA! Nei, jeg anbefaler D-14, er ikke det, men den er ALT for stor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg ba ikke om noen instruksjonsbok heller gjorde jeg? Ikke deg vertfall… Bare lurte på hvor jeg kan få litt basis-kunnskaper?

 

Google, YT, Overcloack.net, lag en tråd? Joda, det gjorde du, innerst inne, dypt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

HAHA! Nei, jeg anbefaler D-14, er ikke det, men den er ALT for stor.

 

Haha, ikke rart du hadde problemer med å få den inn der og koble til med den greia i veien. :wee:

 

Pfft, hvem trenger luft?

 

Ikke du! :wee:

 

Cpu og skjermkort hadde vært fint :p

 

Han stjeler alt og sender tilbake et tomt kabinett med sukkertøy og en "takk skal du ha" lapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...