Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Ja, cola vanilje vet jeg mange likte, den TROR jeg du kan få på boks noen steder, er ikke sikker. Flasken er dog så og si vekke.

 

Lukkemekanismen er god, den. Hvorfor den ikke kom før vet jeg ikke, antar det var problem med å finne ut hva som var best egnet av materialer og hvordan den fungerte. Det geniale med drikke på "boks" er jo at de holder seg ofte kalde mye lengre enn samme drikke på flaske.

 

Den blå burn'en smaker som en blanding av blåbær og bringebær. Om da jeg ikke tenker på blå monster nå da... Var en monster type jeg IKKE likte. Husker ikke da hvilke. Tror det var den gule.

Endret av Sharain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av disse "uvanlige" varene er ofte blitt importert fra USA og dertil en høyere pris...

 

Har googlet opp patentet og kan finne det igjen vis jeg leter litt. Kunne ikke se at det var bundet mot Coca Cola generelt, men det kan fint være at når de har tatt det i bruk har de enerett til bruk av det i en viss periode før andre kan benytte seg av det.

 

Monster har benyttet seg denne boksen i USA. Type boks er kalt "BRE" og produseres av:

http://www.ball-europe.com/382_1688_ENG_PHP.html

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Se linken min over ^^ nå Sharain ;). Er ikke bundet til patent og gjorde litt research og er mer at man må kjøpe de av en bestemt produsent. Eksistert siden 2008.

 

Kan dei ikkje gjev meg ei ny oppdatering no? Ser fram til pakken min kjem!

 

"12.09.2012 23:27 OSLO, Norge Forsendelsen er under transport"

 

Du venter på som er så "viktig" da?

Lenke til kommentar

Kan dei ikkje gjev meg ei ny oppdatering no? Ser fram til pakken min kjem!

 

"12.09.2012 23:27 OSLO, Norge Forsendelsen er under transport"

 

Du venter på som er så "viktig" da?

 

Tja, eigentleg så er det ikkje så viktig... men alltid kjekt å få pakkar :D

 

R.A.T 7 - Contagion og Monster Screen Clean.

 

Edit: Vurderer om eg skal bestille ssd no, eller om eg skal vente til Fedora 18 kjem... :hmm:

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Ja... jeg bestilte en "blender" av alle ting på timesalget til komplett :roll:. Ser jo at den nå koster 999,- mens jeg betalte bare 349,- for den :). Venter fortsatt på den å håper den kommer snart. Skal klare å knuse is den dingsen og det er jo kjekt :).

 

Ellers venter jeg på noen småting jeg har bestilt, men som enda ikke har ankommet. Bestilte noe 1. august og det har jeg enda ikke sett noe til. Får vel kontakte selgeren igjen å spørre hvor det blir av :hrm:

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Har en svær fryseboks og en er kraftig. Putter jeg pils i den så er de iskalde i løpet av en halvtime til 45min. Frøys hele pilsen min da jeg glemte den i litt over en time. Skal få tak i ett isterningsbrett så har jeg det jeg trenger. Er jo godt med en drink med knust is også :).

 

Det som har gjort at jeg har måttet vente er at den ikke har vært på lager. Så de har måttet bestille den opp. Jeg vurderte en som kosta litt mindre, men den hadde svakere motor og ikke glasskolbe samt den ikke var nedsatt like mye.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=753680 --> denne jeg venter på. Blir vel sendt i løpet av dagen "håper" jeg :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Jeg var ikke happy da jeg hadde glemt pilsen... merka at boksen plutselig var blitt litt annerledes da jeg fiska den opp fra fryseren. Bor sammen med andre studenter og gidder ikke å ha pilsen min stående i kjøleskapet som alle kan komme å ta ifra.

 

Jeg spratt pilsen å skulle til å helle, men ingenting kom ut. Ble litt overraska da siden andre jeg har brukt ikkr har klart det samme på tilsvarende tid. Frister å putte ett termometer oppi den for å se hvilke temps. den jækelen har

 

-25 grader oppi den ja. det forklarer litt :)

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar
At folk har lettere for å forelske seg i noe de virkelig liker er jo rimelig logisk, men det ordtaket gjelder vel strengt talt i den andre enden også?
Ja, det har du rett i. ;)

 

 

Lenge leve Pepsi Max og alle som drikker det!
Jeg klarer ikke den kunstige søtsmaken som kommer i ettertid, jeg. :p Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Hmm... jeg kan heller ikke fordra nåler ;). Men har begynt å bli vant til dem. Ender opp med å gi totalt 4 ganger blod i år gitt :). En gang til i desember. Vil vist ha meg inn før jul :p

 

Edit: @PMS1: Ser det ut som en fin og "deilig" nål i armen min. Det fine er at disse pleierne har satt så mange at man merker det nesten ikke når de setter den :). Men å ta en liten blodprøve fra fingeren min klarte hun ikke. har vist som sagt for tykk hud i henda etter å ha jobba i sommer. Hu stak med en slik sak som skyter en nål i fingeren for å at det skal komme blod. Kom ikke gjennom huden min gitt :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...