Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Damn... Mente at du burde titte litt på det, og finne noe som passer deg ;) Ikke ment som kritikk i den forstand.

 

Det skal jeg. :)

 

Nå tar jeg turen til senga, natta! :)

Lenke til kommentar

Problemet med at over 7x scope er at du får scope glare.

Hvis jeg skal lolle rundt med litt sniper uten å campe meg ihjel så blir det enten kobra eller holo sikte for min del, er ikke så vanskelig på sånn 100m avstand å spille med det, som f.eks er tdm.

 

Og hvorfor skal man ikke ha en fps cap?

Er så vidt det er vits med 100fps, enda mindre over 150fps.

Det er jo også greit å ikke kjøre skjermkortene på maks når man ikke trenger det heller, som i f.eks litt eldre spill der du drar 200fps+ så blir det bare mer varme og støy som lages, ikke noe anna.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Er det ikke USB headset (lite trolig) så kan det jo være verdt prisen for en sånn forsterker.

 

Problemet med at over 7x scope er at du får scope glare.

Hvis jeg skal lolle rundt med litt sniper uten å campe meg ihjel så blir det enten kobra eller holo sikte for min del, er ikke så vanskelig på sånn 100m avstand å spille med det, som f.eks er tdm.

Scope glare? Enda mer sun glare? Eller er det bare noe jeg ikke har merka når jeg har spilt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kan jo bare si at du bør spille med enten reddot elle kobra, acog er greit nok på sniper, men det blir for mye på assault rifler osv.

 

Enig med deg akkurat der... Men ser ganske lekker ut også da så...

 

Ehmm... Jeg fikk ikke sove fordi jeg måtte bare stille dette spørsmålet før jeg går å legger meg...

Hvis jeg recorder i 720p, vil rendering i 1080p gjør det noe særlig bedre? Føler Dxtory sliter med å recorde i 1920 x 1080 for en merkelig grunn, 1280 x 720 går helt smooth for å si det sånn.

 

Skjapt svar setter jeg pris på :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er også pga. at musa veier sånn 10 gram :p og kromsa liker å spille på den høyeste settingen (3200dpi)

 

1800 dpi på den videon.... Er skuffet over at du ikke prioriterer 2 min av livet ditt for å se en video... :nei2:

 

Ehmm... Jeg fikk ikke sove fordi jeg måtte bare stille dette spørsmålet før jeg går å legger meg...

Hvis jeg recorder i 720p, vil rendering i 1080p gjør det noe særlig bedre? Føler Dxtory sliter med å recorde i 1920 x 1080 for en merkelig grunn, 1280 x 720 går helt smooth for å si det sånn.

 

Skjapt svar setter jeg pris på :D

 

Noen som har noe å tillføye? :3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

200 fps @ noshar canals, tøft.

 

 

Tell me wut you guys think.

 

Må virkelig få meg en til 7970, men er det noe vits for meg å ha Crossfire dersom jeg har en som ikke kan overklokke?

 

Nav.No er jo helt idiotisk... Kan ikke registrere seg etter 23:00 the heck?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Må virkelig få meg en til 7970, men er det noe vits for meg å ha Crossfire dersom jeg har en som ikke kan overklokke?

 

Er ikke vits for noen, vil aldri kunne ytes fullt. Som Sindre og jeg sier, det er bare E-Penis.

Lenke til kommentar

Fiio E11 Portabel hodetelefon forsterker

General

Produkttype Hodetelefonforsterker

Bredde 9.3 cm

Dybde 5.4 cm

Høyde 1.3 cm

Vekt 65 g

Lydsystem

Lydspesifikasjoner Forsterker - Responsbåndbredde - 10 - 100000 Hz - SNR - 98 dB

Andre egenskaper Manuell forsterkningskontroll

Forsterker

Antall utgangskanaler 1 kanal(er)

Utgangseffekt 300 mW

Koblinger

Koplingstype Hodetelefoner ( minijack stereo 3.5 mm )

Lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm )

Strømforsyning

Strømenhet Strømadapter - ekstern

Utgang 5 V , 500 mA

Batteri

Batteri Forsterkerbatteri - oppladbar - litiumion

Levetid (inntil) 10 time®

Oppladingstid 200 min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...