Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg hadde lett sendt 20k og PC'en min til ein random fyr på nett.......... :D

Nei, eg har vel ikkje akkurat behov for hjelp :)

 

 

 

No worries :) Tenkte no at du såg det når du såg det, så fekk du sjå om noko av det løyste problemet :)

Ja, nei sjølv så finn eg det verkeleg vanskeleg å få virus/malware... trur ikkje eg hadde fått det om eg hadde reist på leiting eingong :D

 

Om du lurar på korleis ein gjer noko av det, eller ikkje forstår nynorsken, så kan eg sikkert forklare/oversette til gebrokkent turist kinesisk om du ynskjer det... Eller ein Teamviewer session for den del...

 

Flott den skjermen der, manglar 20" då... så skulle kanskje ha kjøpt den ;)

 

Ja, slikt kan ta sin tid det :D

 

Den rotta di... kva var grunnen til at du ville ha den? Var det pga fargen? trådlaus? eller at du kan "customize" den på veldig mange forskjellige måtar... Berre lurar :)

 

 

Haha, samt med nesten halvparten av alle som har nokon gong kjøpt ei R.A.T mus :)

Hva er grunnen til jeg kjøpe rate9, tilbud hos komplet MTK ga ut en link da så jeg så først rate3 men kjøpte da rate 9 i stedet da nyere model en den gammle rate3 da :green:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fordi det skal laste videoen for deg? :hmm: Eller kanskje de laster ned en hel haug med personlig data om deg....

 

Lol, jo, jeg forstår det, men jeg har bra nok nett til at den ikke krever å bruke 10 min på en 2 minutters video,.

Lenke til kommentar

Løst og hive ut tv min ut gjenom vinduet, lurer på åsen folk her tar det da. Nei må nok bære det ut da i søpla, opps ikke vanlig søpple kase men en med farlig afall i den er låst oxo. Kan ikke hive det gjennom vinduet da risikerer jeg treffe en bil eller et mennske uheldig da nei kan ikke det da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Satt threads på 6 og alt ble så smoooth. Gadd ikke å huke av alt jeg gjorde sist og da ble det bare enda bedre. Lagarith bruker jeg også som gir meg små filer which is awsm. Jeg tror ikke jeg trenger capture card alikevell ser det ut som. :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Besøk youtube siden eller refresh.

 

Hjalp ikke, men kan godt være fordi den videoen nettopp ble posta, alt annet går fint, overdramatiserte det litt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Noe spesielt jeg skulle legge merke til eller?

 

Jo, at kvaliteten var bra og bilde ikke hakket når jeg snurret på "camera" for å si det slikt?

Altså, du merket ikke noe "stuttering", "delay" eller hakking av noe slags? Merket at Dxtory frame-droppa på filen en gang i blandt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...