Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ikke? D:

Om jeg var bestevenn med deg og hadde kjent deg IRL eller værtfall møtt deg så ja kanskje... Men gjør nada av delene. :p

Lenke til kommentar

Faen dritt mus da , ha ha slapp av det er bare venstre muse tast lager pipe lyder trykker innerst da piper det litt. Men komplet skal sende meg ny faen samme hva, ringte i sted og komplet sender en pose ha esken i da :green:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Om jeg var bestevenn med deg og hadde kjent deg IRL eller værtfall møtt deg så ja kanskje... Men gjør nada av delene. :p

Du ser jo arbeidet jeg gjør med min egen Pc i hvertfall :p

Liggende i deler spredt rund i bula :laugh:

Faen dritt mus da , ha ha slapp av det er bare venstre muse tast lager pipe lyder trykker innerst da piper det litt. Men komplet skal sende meg ny faen samme hva, ringte i sted og komplet sender en pose ha esken i da :green:

Du var uheldig med musa du :hm:

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er aldri innom "Workloggen" din så har ikke peiling hva du gjør jeg. Kun sett at du har borret i kabinettet ditt bl.a og demontert skjitet? Ellers, nope.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da er det bare å ta en titt ;) Snart så morroa starter :p

Maybe, baby. ;)

100% sikkert at Capture Card er way bedre enn software? :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dxtory Codec. Jeg gav opp programmet, for noe møkk det har blitt etter jeg oppgraderte... 12 tråder, 6 tråder, 4 tråder, dosen't matter. Funker ikke uansett og opptaket "frame-dropper" helt randomly når ingame er perfekt med en fps på 120-150. Jeg har prøvd å sette alt til default men samme resultat. I give up! :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvilket Capture Card skal jeg gå for? :c

Vuderer og kjøpe meg vannkjøling til cpu og ikke vifter, grunnen er mindre støv i pc da. Men først spare da :green:

Nå bør du spare! Jeg må værtfall, blåst alt for mye peng. :wee:

Lenke til kommentar

Vuderer og kjøpe meg vannkjøling til cpu og ikke vifter, grunnen er mindre støv i pc da. Men først spare da :green:

Det gjør jeg og, men har jo egentlig "nettopp" fått ny PC, så det får bli en stund til :p

Lenke til kommentar

Ellers takk, har alt prøvd den. Var like ræva som dem alle andre...

http://www.dustinhome.no/product/5010668049/avermedia-c985-live-gamer-hd/#intcmp=searchProvider_dacsa

Frister meg noe inn i helvete... Har pengene, er bare ikke sikker på om jeg har plass eller om den vil funke 100%.

kan du ikke see etter da i pc din, hvis det passer da kjøper du hvis det fristet da. Hva er det usb hdmi usb sorry ???
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...