Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg var bestevenn med deg og hadde kjent deg IRL eller værtfall møtt deg så ja kanskje... Men gjør nada av delene. :p

Du ser jo arbeidet jeg gjør med min egen Pc i hvertfall :p

Liggende i deler spredt rund i bula :laugh:

 

Faen dritt mus da , ha ha slapp av det er bare venstre muse tast lager pipe lyder trykker innerst da piper det litt. Men komplet skal sende meg ny faen samme hva, ringte i sted og komplet sender en pose ha esken i da :green:

Du var uheldig med musa du :hm:

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er aldri innom "Workloggen" din så har ikke peiling hva du gjør jeg. Kun sett at du har borret i kabinettet ditt bl.a og demontert skjitet? Ellers, nope.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da er det bare å ta en titt ;) Snart så morroa starter :p

 

Maybe, baby. ;)

 

100% sikkert at Capture Card er way bedre enn software? :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dxtory Codec. Jeg gav opp programmet, for noe møkk det har blitt etter jeg oppgraderte... 12 tråder, 6 tråder, 4 tråder, dosen't matter. Funker ikke uansett og opptaket "frame-dropper" helt randomly når ingame er perfekt med en fps på 120-150. Jeg har prøvd å sette alt til default men samme resultat. I give up! :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvilket Capture Card skal jeg gå for? :c

 

Vuderer og kjøpe meg vannkjøling til cpu og ikke vifter, grunnen er mindre støv i pc da. Men først spare da :green:

 

Nå bør du spare! Jeg må værtfall, blåst alt for mye peng. :wee:

Lenke til kommentar

Ellers takk, har alt prøvd den. Var like ræva som dem alle andre...

 

http://www.dustinhome.no/product/5010668049/avermedia-c985-live-gamer-hd/#intcmp=searchProvider_dacsa

 

Frister meg noe inn i helvete... Har pengene, er bare ikke sikker på om jeg har plass eller om den vil funke 100%.

kan du ikke see etter da i pc din, hvis det passer da kjøper du hvis det fristet da. Hva er det usb hdmi usb sorry ???
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...