Gjest Slettet+412 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ingen innspill? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1498758 Dxtory... RIP :c Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 4 timer fra Oslo til Hamar...... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Uff, er det den som ser ut som mobil-appen? En venn viste med den idag og den så jævli dritt ut. Håper ikke det blir sånn som Timeline, at man kan velge det først så blir man tvunget til å oppdatere etterpå... Godt mulig, men du blir tvunget på med den med engang, ikke noe valg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Til slutt ja, men vil ha den asap Bestilte den for noen dager siden da... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dustin Bieber Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Sex pistols Er pønk til de som ikke vet det yeah baby Sex Pistols Rock Around The Clock YEAH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dustin Bieber Justin Home. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.10972715 Juhu, atom krig, akkurat det vi ønsker oss, yay, way to go hjernevaskede retard nord-koreanere, slike skulle blitt skamslått, gjentatte ganger til de aldri lover å være hjernevaskede igjen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvorfor går Nord-Korea og USA mot hverandre nå? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Du må ikke spørre meg, er jo bare provokatører hele gjengen, men greia er vel noe med en våpenhvile avtale som nord-korea har opphevet mot sør-korea, men altså hva de idiotene der driver med bryr meg ikke, man burde bygd en stor mur rundt de, med ett digert tungt lokk oppå så kan de bli der. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 USA har vel egentlig ikke en liten drit å gjøre med noen av Korea-landene? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 No shit? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Krig er noe jevla dritt, vi i norge kan være glade for vi ikke har det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Kan være at Dxtory ikke var så jævlig feil alikevell. Er nok bare "raw" filen som ser jævlig ut. Når jeg fikk tatt av "resample" så ble det ganske så bra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Svake Mennesker - Gry Jannicke Jarlum :green: :green: :green: Svake menneske, jeg sier Du svake menneske Hvorfor er du så svak? Hvorfor er du så svak? Ja, du dummer deg ut sånn som du gjør For du, du røyker, jeg sier Oh du, du drikker Hvorfor er du så svak? Hvorfor er du så svak? Du blir gulere for hver dag som går Oh du, du stinker, jeg sier Oh du, du stinker Ser ut som faen Med sigaretten i munn Er presis som alle andre jeg kjenner Dette må jeg akseptere, jeg sier Dette må jeg akseptere Å leve med og lukte på Hvor enn jeg setter mitt reine bein Kom ikke her og fortelle meg at du begynte for at det var godt, nei Nei, du begynte for at alle andre gjorde det Du er svak og tør ikke si nei Og svak er stemplet fra meg Svake menneske, jeg sier Du svake menneske Se på meg Det er jeg som har stil og karakter For du, du røyker, jeg sier Oh du, du drikker Hvorfor skulle ikke du? Alle andre gjør det Du er jo presis som alle andre Kom ikke her og fortelle meg at du begynte for at det var godt Nei, du begynte for at alle andre gjorde det Du er svak og tør ikke si nei Og svak er stemplet fra meg Svake menneske, jeg sier Du svake menneske Pass deg! Så ikke du blir en av dem Stopp nå! Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå