w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Lykke til Jeg må nok lese litt jeg også Man burde vel ha en backup i tilfelle eller? Sorry TMU -TheMightyUknown Endret 3. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Yes, alle er forskjellige på sin egen måte. Skjønner, hvilken linje går du? Går på Design- og håndverk, men siden jeg har lære vansker osv så går jeg på tilpasset for meg, det er derfor jeg er på den praksis plassen akkurat nå, som jeg snart skal ut i jobb. Lykke til Jeg må nok lese litt jeg også Man burde vel ha en backup i tilfelle eller? Sorry TMU -TheMightyUknown Gratulerer! Folkens, da har vi nådd 800 sider! Endret 3. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Lykke til Jeg må nok lese litt jeg også Man burde vel ha en backup i tilfelle eller? Sorry TMU -TheMightyUknown ja, backup er nok lurt . Skal jo alltid ta backup når man driver å "fikler" med slikt. Får se om jeg rooter etterpå. Stresser ikke, men med tanke på oppdateringer og nyere versjoner av android er det ikke direkte dumt. Asus lanserte android 4.2.1 til TF700 i dag... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Går på Design- og håndverk, men siden jeg har lære vansker osv så går jeg på tilpasset for meg, det er derfor jeg er på den praksis plassen akkurat nå, som jeg snart skal ut i jobb. Gratulerer! Folkens, da har vi nådd 800 sider! Takk, trodde ikke side 800 var da jeg posta... ja, backup er nok lurt . Skal jo alltid ta backup når man driver å "fikler" med slikt. Får se om jeg rooter etterpå. Stresser ikke, men med tanke på oppdateringer og nyere versjoner av android er det ikke direkte dumt. Asus lanserte android 4.2.1 til TF700 i dag... Jeg får se om jeg har baller til det Vil ikke ødelegge telefonen heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Død? U no answer... Svare på hva? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Min GS3 har vært roota sia dag 1. Ikke noen problemer og funker knall. Artig med TF201en er at jeg kan bruke PS3 kontrolleren på den, trådløst tastatur/mus med unifying adapter og annen morro. Satt med brettet kobla mot en TV med HDMI og tasta med tastaturet og musa jeg bruker på PCen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Takk, trodde ikke side 800 var da jeg posta... Går kjapt det så. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Min GS3 har vært roota sia dag 1. Ikke noen problemer og funker knall. Artig med TF201en er at jeg kan bruke PS3 kontrolleren på den, trådløst tastatur/mus med unifying adapter og annen morro. Satt med brettet kobla mot en TV med HDMI og tasta med tastaturet og musa jeg bruker på PCen Frister med et nettbrett med USB, HDMI osv. Hadde blitt mye enklere å ha filmkveld osv. Går kjapt det så. Ja Endret 3. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) jau... tror jeg har roota min TF201 nå... skal bare legge inn litt å flashe custom etterpå vis alt er OK ... Ehh.. nope. Får jobbe videre Endret 3. april 2013 av Rolf_X Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ehh.. nope. Får jobbe videre Ennå på jobb? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 nope... driver å jobber med å roote min TF201. Kan GS3 og mobiler. Nettbrett var vist ikke så "enkelt" Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 var bare en adb driver som ikke stemte . Installert en annen versjon og skal teste. Tar det rolig og stresser ikke. Har ikke lyst på en murstein av ett brett heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Herregud... Dxtory funker ikke som det skal... Gir opp altså... Nå har jeg prøvd 10-15 ulike metoder inkl. hva jeg brukte før jeg oppgraderte. Ingenting ser ut til å funke, det hakker uansett hva og kvaliteten er ræva... Fytti, arrhhh... Når vi snakker om hakker så mener jeg ikke framedrops, ms eller noe i den duren. Jeg mener at bevegelsene har en slags "delay" på en eller annen måte. Endret 3. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Ingen Starwars 1313 på oss nei.. http://www.pressfire...r-ned-LucasArts Jævla disney! Endret 3. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 BioShock Infinite: The Siege of Columbia PRE-ORDER, :green: :green: Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Nice, nå fikk jeg den retard oppdatering på FB, må websider osv bytte bare for å bytte så de som har kommet opp med ideen for en slags plass i "historie" bøkene? De flytta f.eks chat lista over til venstre side noe som er mte "lengre" vekk å se enn ut til høyre for min del, pluss at ja, jeg er vandt med slik siden var, den var ytterst bra nok, men neida. Satans retards. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Uff, er det den som ser ut som mobil-appen? En venn viste med den idag og den så jævli dritt ut. Håper ikke det blir sånn som Timeline, at man kan velge det først så blir man tvunget til å oppdatere etterpå... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Skal bytte den rate 9 musa mi i en ny, den lager pipe lylder på ventre muse knapp henta ho går da har ikke fått testa rate9 i spill bare litt på inter nett. Så der skal komplet gi meg ny mus Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hmm... angrer på at jeg ikke roota min TF201 før jeg oppdaterte til JB. Må bare finne riktig guide noe som ikke viser seg nødvendigvis å være det enkleste. Orker ikke så gjennom youtube videoer da jeg liker å lese meg frem til løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå