Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Yes, alle er forskjellige på sin egen måte. Skjønner, hvilken linje går du? :wee:

 

Går på Design- og håndverk, men siden jeg har lære vansker osv så går jeg på tilpasset for meg, det er derfor jeg er på den praksis plassen akkurat nå, som jeg snart skal ut i jobb.

 

Lykke til Jeg må nok lese litt jeg også Man burde vel ha en backup i tilfelle eller?

Sorry TMU

-TheMightyUknown

 

Gratulerer!

 

Folkens, da har vi nådd 800 sider!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Lykke til :) Jeg må nok lese litt jeg også :p Man burde vel ha en backup i tilfelle eller?

 

Sorry TMU :hm:

 

-TheMightyUknown

 

ja, backup er nok lurt ;) . Skal jo alltid ta backup når man driver å "fikler" med slikt. Får se om jeg rooter etterpå. Stresser ikke, men med tanke på oppdateringer og nyere versjoner av android er det ikke direkte dumt. Asus lanserte android 4.2.1 til TF700 i dag...

Lenke til kommentar

Går på Design- og håndverk, men siden jeg har lære vansker osv så går jeg på tilpasset for meg, det er derfor jeg er på den praksis plassen akkurat nå, som jeg snart skal ut i jobb.

 

 

 

Gratulerer!

 

Folkens, da har vi nådd 800 sider!

Takk, trodde ikke side 800 var da jeg posta...

 

ja, backup er nok lurt ;) . Skal jo alltid ta backup når man driver å "fikler" med slikt. Får se om jeg rooter etterpå. Stresser ikke, men med tanke på oppdateringer og nyere versjoner av android er det ikke direkte dumt. Asus lanserte android 4.2.1 til TF700 i dag...

Jeg får se om jeg har baller til det :p Vil ikke ødelegge telefonen heller :p

Lenke til kommentar

Min GS3 har vært roota sia dag 1. Ikke noen problemer og funker knall. Artig med TF201en er at jeg kan bruke PS3 kontrolleren på den, trådløst tastatur/mus med unifying adapter og annen morro. Satt med brettet kobla mot en TV med HDMI og tasta med tastaturet og musa jeg bruker på PCen :p

Lenke til kommentar

Min GS3 har vært roota sia dag 1. Ikke noen problemer og funker knall. Artig med TF201en er at jeg kan bruke PS3 kontrolleren på den, trådløst tastatur/mus med unifying adapter og annen morro. Satt med brettet kobla mot en TV med HDMI og tasta med tastaturet og musa jeg bruker på PCen :p

Frister med et nettbrett med USB, HDMI osv. Hadde blitt mye enklere å ha filmkveld osv.

 

Går kjapt det så. ;)

Ja :p

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Herregud... Dxtory funker ikke som det skal... Gir opp altså...

Nå har jeg prøvd 10-15 ulike metoder inkl. hva jeg brukte før jeg oppgraderte. Ingenting ser ut til å funke, det hakker uansett hva og kvaliteten er ræva... Fytti, arrhhh... :wallbash:

 

Når vi snakker om hakker så mener jeg ikke framedrops, ms eller noe i den duren.

Jeg mener at bevegelsene har en slags "delay" på en eller annen måte.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Nice, nå fikk jeg den retard oppdatering på FB, må websider osv bytte bare for å bytte så de som har kommet opp med ideen for en slags plass i "historie" bøkene?

De flytta f.eks chat lista over til venstre side noe som er mte "lengre" vekk å se enn ut til høyre for min del, pluss at ja, jeg er vandt med slik siden var, den var ytterst bra nok, men neida.

Satans retards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...