iGlenn Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Velkommen skal du være, Chromeskull. Turen gikk uten problemer, ja? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 God kveld. Godt med et nytt krypinn etter 5 år i ITavisen. Hellooo Chromeskull Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 synes det er noe kjent med email-adressa og et brukernavn her som vil kjøpe skjermkortet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Velkommen skal du være, Chromeskull. Turen gikk uten problemer, ja? Hehe, yes. Synes overgangen til denne gikk ganske så fint, synd at Itavisen skapte dems egen undergang. Tror mange av leserene kommer til å stikke før de blir dratt med. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Chromeskull, har du fått en stabil "klåkk" på CPU'en din? Endret 4. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er det en ting jeg aldri skal gjøre igjen så er det å game slender med headsett og på et stappmørkt rom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) <--- TheMightyUnknwon fra ITavisen Som dere vet har ITavisens forum blitt lagt ned. Dersom det er greit for Diskusjon.nos moderatorer vil vi gjerne fortsette den populære Skjitprattråden her. Vi har fått lov av både moderator og administrator til å være her, så alle medlemmer av ITavisen er velkomne til å gjøre denne skjitprattråden like morsom og interessant som den vi hadde på ITavisen. Vanlig nettetikette skal følges, og jeg oppfordrer alle til å lese retningslinjene for Diskusjon.no. Jeg er klar over at dere alle har lang fartstid på nettet, så jeg tror dette vil gå veldig bra. Håper dette blir en fin tråd og at alle trives her Ahh... Deilig å ha en skjit på Diskusjon.no! ^^ Hei btw, hyggelig å se mange kjente nick her på Diskusjon.no, utrolig fint at flere av de trofaste medlemmene nå er over her! Endret 4. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Chromeskull, har du fått en stabil "klåkk" på CPU'en din? Nei, venter på svar i en tråd jeg har laget. Tørr ikke å kødde med voltage og slikt før jeg har peiling. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) @TheMightyUnknown: Er det ikke noe alla skjiten som heter forum kafeen her da? Og er du mortenxp eller tenker jeg på en annen da? Endret 4. september 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hellooo Chromeskull Heisann, assap! Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Og der var et skikkelig flott banner lagt til i den første posten Knutmora som laget det Det begynner å bli skikkelig hjemmekoselig her nå, synes jeg. Endret 4. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Chromeskull, har du fått en stabil "klåkk" på CPU'en din? Nei, venter på svar i en tråd jeg har laget. Tørr ikke å kødde med voltage og slikt før jeg har peiling. det tror jeg nok er best har ikke peiling på overclocking selv og har H100 er vel ikke noe vits å klokke noe nå som jeg oppgraderer til i5 3570K Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 utrolig fint at flere av de trofaste medlemmene nå er over her! Hvor ellers skal vi gå? Liker dette stedet bedre enn freak. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Nice ..kan jo bli ordentlig koselig det her Freak.no er direkte ubehagelig innimellom men samtidig veldig moro Endret 4. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 utrolig fint at flere av de trofaste medlemmene nå er over her! Hvor ellers skal vi gå? Liker dette stedet bedre enn freak. Enig der, vel som jeg sa bare glad å se dere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Chromeskull, har du fått en stabil "klåkk" på CPU'en din? Nei, venter på svar i en tråd jeg har laget. Tørr ikke å kødde med voltage og slikt før jeg har peiling. det tror jeg nok er best har ikke peiling på overclocking selv og har H100 er vel ikke noe vits å klokke noe nå som jeg oppgraderer til i5 3570K Hehe, kult at du også har H100. Tenker at jeg skal nok få den opp til 4,3 GHz til helgen, må bare få hjelp som sagt av noen som kan dette skikkelig godt og ikke noen som bare antar fordi da kan hele driten gå til helvete. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Glad for å se deg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 utrolig fint at flere av de trofaste medlemmene nå er over her! Hvor ellers skal vi gå? Liker dette stedet bedre enn freak. Enig med deg der, knutmora. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hepp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1430121 Noen her som har mye moro på lager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå