Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Good morgen alle her, :green: steam liker meg ikke i dag eller som i går :hm: . Snufs steam kom til bake da til meg snufs :p

 

Du kan prøve å reinstaller STEAM, da den ofte lager problemer. Ellers kan du laste ned installasjonfilen som du laster ned fra steam, også prøve å reparere installasjonen.

 

God dag ja!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AoE2 var et fantastisk bra spill! Men etter de bildene jeg har sett av HD versjonen så var det ikke store forskjellen fra originalen.

 

Det er jo nettopp det som er bra! Det originale spillet er jo det man husker, og dersom de hadde endra alt for mye på det, ville det ikke blitt det samme. Alt det spillet trenger er jo egentlig en oppdatering for å kjøre på nye OS, og en forbedret multiplayeropplevelse og tilrettelegging for modifisering av maps og teksturer og slikt. Og det er nettopp det det nye spillet er. Blir supert :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Awesome, jeg vil være første post på 800! :p

 

Du kødder... IGN kom faktisk på Norsk? Hva faen, hvem trenger en Norsk versjon, når en har en Engelsk en? :nei2:

 

http://no.ign.com/

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tror nok jeg må ta meg en "powernap". Har hatt 5 timer matte i dag og regner med 1 time til pga. leksen vi fikk.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, det er vel ikke alle som har samme forståelsen for Engelsk som andre...

 

Jeg som trodde at vi nordmenn var så "bra" i engelsk.. :rofl:

Tror nok jeg må ta meg en "powernap". Har hatt 5 timer matte i dag og regner med 1 time til pga. leksen vi fikk.

 

8 timer arbeidsdag er verre. (Nei da, jeg sitter med Illustrator og Photoshop, det er faen meg ikke kjedelig! :p )

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

powernap... man sier man bare skal ta en "liten" en å våkner opp flere timer etterpå og lurer på hva skjedde :p

 

Hender ofte med meg. Definitivt verdt det men får ikke tid til å game pga. jeg må gjør leksene jeg har drøyet så lenge. Snakkes om 30 min, prøve å ikke sove lenger enn det.

 

 

Jeg som trodde at vi nordmenn var så "bra" i engelsk.. :rofl:

 

 

8 timer arbeidsdag er verre. (Nei da, jeg sitter med Illustrator og Photoshop, det er faen meg ikke kjedelig! :p )

 

Tror ikke jeg hadde orket å holde på med Photoshop en hel dag. Er greit til visse tider men mer enn 1 time orker jeg ikke. Å bygge PC'er hadde vært noe for meg. Must elsk lism :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror ikke jeg hadde orket å holde på med Photoshop en hel dag. Er greit til visse tider men mer enn 1 time orker jeg ikke. Å bygge PC'er hadde vært noe for meg. Must elsk lism :love:

 

Der er vi jo forskjellig, men jeg skal jobbe i en bedrift for å kunne bli grafisk designer, istedenfor å gå på skole i mange år.

 

 

8 timer lang arbeidsdag er ikke så ille hvis man arbeider med noe man liker.

 

Så sant!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

8 timer lang arbeidsdag er ikke så ille hvis man arbeider med noe man liker.

 

Mhm.

 

 

Der er vi jo forskjellig, men jeg skal jobbe i en bedrift for å kunne bli grafisk designer, istedenfor å gå på skole i mange år.

 

Yes, alle er forskjellige på sin egen måte. Skjønner, hvilken linje går du? :wee:

Lenke til kommentar

Er vel bare å roote i vei? Jeg lurer på om jeg skal fikse noe rom for Note 2'en min :hmm:

 

ja, er det jeg sitter å tenker å gjøre. Sitter å leser meg opp på det nå. Får Android 4.2.1 på den vis jeg gjør det samt at jeg kan da også få lagt inn nyere custom romz når de popper opp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...