Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt uvant for tv mitt nå er 28 tommer men den dell 27 tommer med Dimensjoner uten fot (B x H x D) 639,3 mm x 378,2 mm

Dimensjoner med fot (B x H x D) 639,3 mm x 424,3 mm x 200,3 mm til

DELL U2713HM ULTRASHARP 27" WIDE TFT LED BLACK

27" Quad-HD Wide med IPS og LED da :green: tide på og bytte ut nå, men må vente da

for har bare penger til de pakkene og ikke 4100kr som dell 27 tommer koster da pytt ikke farlig da jeg kan vente litt da :green:

Lenke til kommentar

Litt diverse. Teip, varmepistol, CPU kjøler.... Og en sprayboks ting :p

 

Blir litt uvant for tv mitt nå er 28 tommer men den dell 27 tommer med Dimensjoner uten fot (B x H x D) 639,3 mm x 378,2 mm

Dimensjoner med fot (B x H x D) 639,3 mm x 424,3 mm x 200,3 mm til

DELL U2713HM ULTRASHARP 27" WIDE TFT LED BLACK

27" Quad-HD Wide med IPS og LED da :green: tide på og bytte ut nå, men må vente da

for har bare penger til de pakkene og ikke 4100kr som dell 27 tommer koster da pytt ikke farlig da jeg kan vente litt da :green:

Halve prisen for koreanske skjermer ;)

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Hva dere har bestilt da? :)

Kjøpt varer for 5000.kr Bioshock Infinite Songbird Edition ps3 Ultimate Songbird Edition 1100.kr.

Kjøpte meg den Mad Catz R.A.T.9 Gaming Mouse - Red den musa har fristet helt jevlig mye Førpris 1.299,-, nå 695,- The Beatles In Stereo (16CD+1DVD Remastered) (Album) til 1999 nå før kr2399 kr back to the future da 2 og 3 på blu ray da er mere da lego city å Luigis Mansion 2 Dark Moon (3DS) er mere da

Lenke til kommentar

Det er to ting man absolutt ikke sparer inn på, det er PSU og skjerm.

 

Eller liker folk å tvangsfore øynene sine med dårlige bilder og farger?

Jeg mener, det er jo tross alt den du skal stirre på time ut og time inn,

Hvorfor spare?

Det er ikke alle som har 4K til en skjerm. Har hørt mye bra om de Koreanske skjermene så jeg tenkte jeg skulle prøve, er det et dårlig valg er det bare meg å skylde.

 

Hva skal du med CPU-kjøler? Hvilken har du kjøpt?

Skal ha en CPU kjøler ekstra som jeg bruker når jeg holder på som nå. Kjøpte den Cooler Master Hyper 212s

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som har 4K til en skjerm. Har hørt mye bra om de Koreanske skjermene så jeg tenkte jeg skulle prøve, er det et dårlig valg er det bare meg å skylde.

Jaja, selvfølgelig. Men fortsatt... Stakkars øyne :/

 

Dessuten, når kostet en bra skjerm 4K? Du får en ganske god en til rundt 2K...

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Er det ikke IPS panel på den XL2420T? Eller må man ofre bildekvalitet for å ha høy frekvens?

 

Jeg kom akkurat på at jeg stod opp før 10! :ohmy: WIN! :w00t:

 

Ja, man må desverre ofre IPS for 120Hz. For meg så var valget enkelt, fordi jeg spiller FPS.

Men utover det, så er IPS overlegent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...