Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hva annet skal du ellers kjøpe å putte i et Z77 hk?

Han har en i5 3570K fra før av.

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en brukt 3770k for 1.6k... Er det verdt det? Jeg har ikke bruk for hyper threading, men en i7 for 1.6k er vel noe :hmm:

Hvor "brukt" er den da?

Lenke til kommentar

Sett bort ifra at noen spill, som f.eks crysis3 kan nyttegjøre seg litt av HT så hadde jeg neppe gjort det om jeg hadde en CPU ifra før av, er liksom ikke vits i å brenne penger når man egentlig ikke trenger det.

Du kan sende de 1600kr til meg istedet, sender konto nr på pm.

Lenke til kommentar

Nei, 3570 overklokker bedre enn 3770 i flere anledninger, noe pga HyperThreading som gir høyere varmeutvikling.

@ Pargadox, hvorfor skal du selge det? Kunne kanskje vært at jeg er interessert, hmm..

skal selge det pga jeg ikke likte tastelydene og mellomromstasten så veldig :p Plus at min pc ikke likte tastaturet's usb så veldig, hadde problemer i andre usb plugger. (Og nei, tastaturet er ikke deffekt, den funka fint i noen av pcene til komplett.no i standen demmes på alle usb pluggene der.) Så var nok bare at pcen min ikke likte smaken av G19 :p

for tenkte å gåover til mekanisk da det føles som om jeg skriver kjappere når jeg hører hver tast :p

Du får nesten 2 mekaniske tastaturer for prisen til et G19. Som f.eks dette

er den jeg tenkte å kjøpe med pengene jeg kan få for G19, men så leste jeg litt om at de tastaturene har forskjellige preasssure points til de forskjellige farge modellene dem har? som om at hver farve er designet enten for mmo, fps, og annet.

Endret av Pargadox
Lenke til kommentar

Mx red er ikke noe å skrive på. Har det selv, og skal tilbake til Mx black...

Duger nydelig til gaming, men ingenting annet. Selv ingame chat er slitsomt.

For meg er Mx black en perfekt mellomting av gaming og tasting.

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...