Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Da er det grunnen att ragg ikke virket i pc da, nei nå skal jeg spare 20.000.kr da eller mere da til en rååå gaming pc

Trenger ikke å bruke mere enn 10k :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har du fått cd keyen nå da, vente og vente er sjedelig da når man hvil teste et spill da :)

 

Nei, enda ikke mottatt den... :(

 

 

Trenger ikke å bruke mere enn 10k :)

 

10k på stasjonær og 2k i en god skjerm. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Hmm, hva trenger du CD-key for? Er det ikke bare å laste ned spillet, og spille det?

Jo det er som du skriver, man trenger ikke alltid cd key bare noen ganger da Som jeg kan huske av de 73 steam spilla som jeg har down load, så har jeg trengt cd key noen ganger ikke mange ganger da :green:

Noen som gleder seg til Game of Thrones nå da? :D

Hva er det for et spill da, type skyte spill?? :green:

Nei, enda ikke mottatt den... :(

 

 

 

 

10k på stasjonær og 2k i en god skjerm. :)

Da må bli stor skjerm over 27 tommer eller merre da :green:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som gleder seg til Game of Thrones nå da? :D

 

Har faktisk ikke sett den serien ennå, anbefales den? Må snart begynne på en ny serie nå som jeg er ferdig med å se alle tre sesongene av Lie to me.. Er utrolig irritert over at Fox ikke lagde en fjerde sesong da slutten på treeren var en indikasjon på at det skulle komme en ny en..

 

Jo det er som du skriver, man trenger ikke alltid cd key bare noen ganger da Som jeg kan huske av de 73 steam spilla som jeg har down load, så har jeg trengt cd key noen ganger ikke mange ganger da

 

Jeg vil påstå at man ikke trenger å få CDkey til sendt da du får den opp hver gang en starter spillet gjennom STEAM.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg syns Game of Thrones er en av de beste om ikke den beste serien som er laget de siste årene! Kan anbefales på det sterkeste! Ratings: 9.4/10 from 289,868 users fra iMDB, det sier litt. :)

 

Hehe, skal nok få sett litt av den serien!

 

Arrh!! Føler meg så provosert:

http://www.youtube.com/watch?v=FqK2ILCq-do

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Louis Theroux er jo konge.

Sett mye rart han har gjort, men man skal jo ikke forvente at alle er "normale"?

Det er mye som provoserer meg også, f.eks folk som står med digre plakater å mener Gud er det aller helligste etc etc, men det er jo bare i USA du finner slike ekstrem tilfeller, selv om man sikkert finner det andre steder også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...