Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har X360 kontroller for PC. :p

 

Jeg mente ikke kontrollere er jævlig jeg mente at spillet er helt jævelig når det kommer til å spilles. Spillet er utrolig dårlig optimalisert for PC, eller det er egentlig ikke optimalisert i det hele tatt.

 

Btw, det er mulig å spille spillet, men jeg opplever selv framedrops tearing osv. Min PC skal kunne spille det spillet maxset ut helt greit, men siden spillet er i den tilstanden den er i, så ser jeg ikke vits i å spille det.. Jeg spurte Rockstar om hjelp, men de mener det er Hardware som er problemet, som IKKE er tilfellet, da det er et 4 år gammelt spill, som kjører på en ganske så stabil stasjonær.

 

Btw så føler jeg at jeg har mast mye i dag på deg om DayZ, så jeg forsetter: er du med å spille DayZ? Plizzzz.. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

duno, nesten alle spill portes fra konsoll til PC.

 

Hvorfor får jeg ingen svar fra Jan.. Jeg kunne i det minste få et "nei" eller "ja".

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du bruker nok en del på Xbox "720" eller hva den nå enn heter. :p

 

Hvorfor får jeg ingen svar fra Jan.. Jeg kunne i det minste få et "nei" eller "ja".

 

Åh, beklager. :p

 

Ehmm.. Har vært okkupert med litt random sheit ang. recording osv. Jeg kan installere Arma 2 og alt det der i en fart men vil se om jeg kan få til GTA IV.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Åh, beklager. :p

 

Ehmm.. Har vært okkupert med litt random sheit ang. recording osv. Jeg kan installere Arma 2 og alt det der i en fart men vil se om jeg kan få til GTA IV.

 

Bra, endelig et svar! ;) Kan love deg at du ikke får noe særlig ut av spillet, men det er jo verd et forsøk. Bare ikke bli så utrolig "omg" når du først entrer spillet, da det kan virke som et stabilt spill ved første øyenkast, mens det er egentlig utrolig dårlig på PC.

Lenke til kommentar

Du bruker nok en del på Xbox "720" eller hva den nå enn heter. :p

 

 

 

Åh, beklager. :p

 

Ehmm.. Har vært okkupert med litt random sheit ang. recording osv. Jeg kan installere Arma 2 og alt det der i en fart men vil se om jeg kan få til GTA IV.

Er meg du mener,? er playstation 4 da, jeg kan lett spare 4000.kr pr måned hvis jeg hvil og det er 48.000.kr på 1 år da er både til ps4 og rå spille pc null problem da.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bra, endelig et svar! ;) Kan love deg at du ikke får noe særlig ut av spillet, men det er jo verd et forsøk. Bare ikke bli så utrolig "omg" når du først entrer spillet, da det kan virke som et stabilt spill ved første øyenkast, mens det er egentlig utrolig dårlig på PC.

 

Hehe, beklager... :wee:

 

Jammen så fikk jeg jo hele GTA IV serien for 58 kr så kan jo ikke klage. :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, vel det er bra at du ikke brukte 100 kr+ på det nei. PC versjonen er ikke verd mye.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...