Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jada. Nå var jeg så dum å si ifra til presten at jeg ikke var konfirmert, ellers hadde det nok glidd forbi. Men man kan jo ikke lyve seg til en "plass" i kirken. "Fadder" skal jeg nok være uannsett

 

Det skal du! :)

 

 

Jepp, og det er litt av en moral må jeg si. :nei2:

 

Yeye.

Lenke til kommentar

Vel, det er flere som er veldig ekstrem på det der ja..

 

Kristene er nok ikke så inkluderendes som de vil ha det til tror jeg. Selv er jeg kristen :confused:

 

Det skal du!

Yeye.

 

Man skal konfirmere seg fordi man er kristen. Vist man ikke er, eller ikke tror på lutherske presters tolkning, så kan man si det til familien, holde stort selskap og få like mange penger.... Slik er det "hos de fleste" tror jeg

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Yeye.

 

Er du forresten med på DayZ eller ikke idag? :p

 

Kristene er nok ikke så inkluderendes som de vil ha det til tror jeg. Selv er jeg kristen

 

Det er det nok med de fleste religioner, jeg har liksom ikke bed på år og dag, noe min familie ikke liker spesielt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ble så "skjelt ut" sist gang at det nesten ikke frister... :hm:

 

Hæ? Var det fordi jeg sa at du sikkert gjorde noe feil? Sorry dersom du tok det galt opp, var ikke meningen...

 

Men jeg kan godt hjelpe deg med å fikse DayZ om du ikke har fått det til ennå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Personlig valgte jeg ikke å konformere meg siden jeg tror på "naturens gang". :)

 

Det er da bra, men dersom du hadde gjort det, hadde det da vært for pengenes skyld? (er litt nyskjerig jeg. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er da bra, men dersom du hadde gjort det, hadde det da vært for pengenes skyld? (er litt nyskjerig jeg. :p

 

Skulle jeg ha konformert meg så hadde det kun vært for pengene siden del siden jeg ikke tror på kristendommen eller noen annen religion for den slags skyld. Men nå var det heller ikke noe spørsmål for meg om jeg skulle konformere meg eller ikke siden jeg fant ut i veldig tidlig alder at jeg ikke tror på kristendommen. Men jeg har stor respekt for andre sin religion!

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

 

 

Fordi jeg ikke hadde et ønske om å dø? Jeg var livredd for at jeg skulle få støt hvis jeg gjorde det.

Hvis du dør av støt fra skjermkortet så skal jeg betale begravelsen din :-)
Lenke til kommentar

Kult kamra da gitt :green:

Diskett kamra

Disketten brukt til å lagre data i de tidlige datamaskinene er vel så utdatert som det er mulig å bli, men det betyr ikke at den svarte plastikkbiten er ubrukelig. Et prosjekt kalt «Peekfreak» med egen nett og Tumblr-side har satt seg som mål å bryte såkalte fotografiske regler, og gjorde det ved å lage den gamle disketten om til et kamera.

Mtallmekanismen som beskyttet flaten som ble brukt til å lagre data blir nå brukt som lukker ved at den blir skjøvet til siden slik at filmen blir eksponert. Kameraet, også kalt "The Black Eye Camera", brukes med vanlig 35mm film. Bildene du får er av heller tvilsom kvalitet, men det er nå litt av sjarmen med selvlagde kameraer. copy txt fra siden her flere kamra her

post-281153-0-66458000-1364675612_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kjøpte meg nettopp GTA IV på Steam...

 

Får dette når jeg skal starte spillet:

 

Steam - Error

"Failed to contact key server"

 

Dafuq gjør jeg nå? :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...