Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hvorfor overklokker du når du er livredd for å ødelegge noe?

 

Livredd? Gi deg. Er bare greit å vite hva slags temperaturer som er greie å ha. Setter pris på at de andre gir meg noen tips eller litt "fakta" for å si det slikt. Hvis jeg var livredd så hadde jeg ikke gjort det i første omgang. i5 760 var en god "øvelses CPU" som har latt meg utforske en del innen OC.

 

God dag folkens. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Litt for stor... skal se litt fint ut også da siden jeg har sidevindu på kabinettet :p

 

Har D14 selv, og jeg er enig, den er mega svær, men den leverer godt, så dersom du skal overklokke kan jeg anbefale den!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

 

 

Livredd? Gi deg. Er bare greit å vite hva slags temperaturer som er greie å ha. Setter pris på at de andre gir meg noen tips eller litt "fakta" for å si det slikt. Hvis jeg var livredd så hadde jeg ikke gjort det i første omgang. i5 760 var en god "øvelses CPU" som har latt meg utforske en del innen OC.

 

God dag folkens. :)

Og du har enda ikke funnet ut at du bluescreener før du skader prosessoren? :o
Lenke til kommentar

Du finner jo litt billigere luft kjølere også, men hvorfor ikke prøve å fikse noctua kjølern?

Hvis det bare er ett par bøyde finner så er det jo bare å prøve å bøye de forsiktig tilbake, knekker de så, da knekker de.

Er 7 finner som er knekt/bøyd.. og har heller ikke festet for Intel socket som fulgte med lengre.. (brukte den på en Amd prosessor)

Tror jeg går for en Corsair H100i

Lenke til kommentar

Nå maser posten om jeg må hente data mus mi da ha ha, den går i retur den 10 i neste måned da er jo påske jo må jo vente da litt arg. :nei: Men det lego city minner litt om saint row 1 ja litt gta oxo serlig med kødde kjøring med folk, prøve og kjøre ned folk da stupper de rett inn i brua med hodene først da hører litte bang i brua etter på da :p moro ha ha ha ha dritt gøy se det :thumbup::rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har god erfaring med flashing av skjermkort osv?

 

Vil ikke anbefale det, gjorde det selv, og endte opp med en ødelagt channel, som det ikke går an å installere drivere til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Vil ikke anbefale det, gjorde det selv, og endte opp med en ødelagt channel, som det ikke går an å installere drivere til.

 

Hvis du gjorde det på egenhånd så skjønner jeg hvorfor. :p

 

 

God ettermiddag :)

 

God ettermiddag! Blir du med på noe BF3 på kveldingen kanskje? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

God dag ja. :)

 

Hvis du gjorde det på egenhånd så skjønner jeg hvorfor.

 

Nja, det er ingen god ide å flashe uansett, hva skal du med flashing når du kan overklokke? Jeg gjorde det med en av kanalene for å se om jeg kunne åpne GPUen slik at jeg kunne overklokke.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...