Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Er det ikke? SB-E derimot klarer man værtfall ikke på 4,8 GHz lett med mindre om man er super duper heldig med brikken. Var delvis heldig kan jeg si. :p

4,4 GHz på 1.256V er ikke så gale. 4,6 GHz derimot på 1.39V var litt men jaja. :wee:

 

http://valid.canardpc.com/2750195

 

Funker optimalt nå. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dessverre men ja...

Uansett så er jeg kjempe fornøyd at jeg i det hele tatt har en i7 3930K. Er ikke så farlig om jeg ikke klarer å få til en 4,8 GHz foreløpig. Går vell over til skikkelig kjøling til sommer elns. :)

 

2609494792.png:love: :love: :love:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

PCen min klarer vist Far Cry 3 på ultra ganske bra! Er noen ganger hvor den går under 60, men som regel holder den seg til 70-80 FPS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nei, jeg kødder ikke. 50 - 75 Grader er en fin temperatur det.

 

Ok, godt å vite. :)

 

Ehm... jeg klokket meg ned til 4,3 GHz også klokker jeg meg opp til 4,6 GHz igjen i løpet av morgendagen.

Grunnen til jeg klokket ned er vell pga. broren min skal låne PC'en min for å spille BioShock: Infinite. :p

Synd det kræsjet fælt da han spilte så derfor klokket jeg ned for å være på den sikre siden.

 

Tror jeg glemmer Prime95 for en stund og heller spiller BF3 for å sjekke om den er stabil eller ei. Prime95 må ha bommet totalt etter at den faktisk fikk 18 timer og 23 min og ikke var stabil en plass...

For en eller annen merkelig grunn har jeg alltids stolt litt mer på IBT selv om den ikke har HT støtte. Føler at den er mer nøyaktig og i tillegg oppgir GFlops noe som jeg finner nyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...