Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Det får jeg nok plass til. :)

 

Shit så lav tempen her har blitt. Ligger nå på rundt 35-39C... (idle bare så dere er klar over det)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Spør du meg så heller kjøling enn flere skjermer, men nå ville jeg ikke hatt to skjermer om jeg så fikk den gratis.

Skal ha 10 tusen for å gå tilbake til 1 skjerm i et år. De pengene bølir isåfall brukt på flere skjermer.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

CPU'en er nok stabil. Spilt litt nå og BF3 hang seg ikke opp. :)

 

Tempen under BF3 var akseptabel. 50-67C synes jeg var ganske bra. Max temp ble 70C men lå på rundt 60C hele tiden. Tror CPU'en klarer seg selvom max temp er 70C.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Prime95 ser ut til å ha fail'a noe sykt her, gitt... Spilte fredelig noe Nazi Zombies: Sniper Elite med en venn også henger driten seg... Kom sånn merkelig farge opp på skjermen, lol? :huh:

Uansett, økte V-Core til 1.38V i håp om at den skal funke optimalt nå. Håper de 18 timene og 23 minuttene faktisk var verdt det. Storkoste meg med Skyrim uanz. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Damn, er det normalt at Chrome bruker 1,5 GB RAM? :hm:

 

Husker når jeg hadde min gamle stasjonær, da brukte jeg også Chrome, og den tok vanvittig mye minne. Grunnen var jo at jeg brukte Vista med 1 GB minne.. :p Det er som @Ruarcs skriver, den bruker mye minne når du har mange faner samtidig, slik jeg har forstått det.

 

Har bare en fane åpen, bruker normalt Firefox. Var bare tilfeldig jeg oppdaget det:

post-101130-0-36921300-1364588851_thumb.png

 

Mye minne.. Jeg tror kanskje det er noe galt med din nettleser, har du prøvd å lukke programmer for så å se om den bruker like mye da?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Klarer i5 2500k stabilt på 4,8 GHz med den :)

 

Seriøst? V-Core, takk.

 

Den ble stabil til slutt gitt. 1.37 til 1.39V, lol. :confused:

 

Blir muligens åpen vannkjøling på meg etterhvert.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...