Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Hender at BF3 kræsjer når jeg overklokker men er nok problem i seg selv i såfall. Alle andre spill dras helt pent og smooth for å si det slikt. :)

 

Ehm... noen som har et bra program til å sjekke/benche RAM? Klokket det til 2133 MHz for funzies. :green:

 

Men vist bf krasjer er du ikke helt stabil, er du? Jeg har opplevd at prime krasjer etter et par minutter, mens jeg kan kjøre bf opp i mot 1.5t med samme oppsett før det krasjer,fryser eller gir blåskjerm ;-P Ikke lett å bli klok på alltid,hehe. http://www.memtest.org/

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Men da hadde jeg ikke kjørt Prime i 12 timer da så... Hehe, busted... :wee:

 

Hehe, Prime kræsjet litt her og der men på den siste jeg gjorde på 4,6 GHz så gikk det helt smooth. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Åja, to ekstra skjermer, trodde du mente til sammen 2 skjermer.

 

Nei. Mente 2x til så har jeg 3x.

 

Men men, får vell prioritere bedre lyd kanskje? 5.1 hadde vært litt herlig for å si det slikt men vi får jo nå da se. Vil ikke drepe FPS'en min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kan garantere deg at det er flere spill du ikke vil takle på full grafikk med 3 skjermer.

 

Da glemmer vi den der.

 

 

Du mister ikke FPS med å legge til et lydkort, i hvertfall ikke på sokkel 2011. Kjøp deg noe bra som DT770 og et xonar essence STX eller noe

 

Har 2x skjermkort som tok alle slots'a så tror det er tvilsomt at jeg får plass til noe lydkort der med mindre om det er kjempe smalt og lite. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...