Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg skal nå ihvertfall avvente ett eventuelt kjøp, kommer vel ikke før høsten 2014 heller og innen den tid har jeg sikkert lagt alt dette her mer eller mindre på hylla får jeg satse på.

Man burde heller ikke preordre uten å være kritisk, vært bedre hvis alle bare ga faen i å pre ordre å kjøpe premium ting, det burde gi ett signal at vi ikke ønsker sånn, men alle kjøper det uansett utenom noen få, men det hjelper jo lite.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Farlig avhengig jeg blir av det lego city, virkelig artig og stoppe alle bilene foran med meg med en politi Fløjte å da er full kaos der da ha ha stoppa ca 10 til 15 biler da. Og ødelegge bildene med min lego bil ha ha og få bygge klosser til en båt som jeg trenger 15.000 bygge klosser for komme til et fengsel da :green:

post-281153-0-47780400-1364423871_thumb.jpg

post-281153-0-95253500-1364423889_thumb.jpg

post-281153-0-47807700-1364423903_thumb.jpg

post-281153-0-44645200-1364423918_thumb.jpg

post-281153-0-36986100-1364423936_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mulig jeg så feil, men uansett, det er nesten for tidlig med ett nytt spill, men de har vel skjønt at spillet var rimelig dødt ifra dag 1, men kjøpet skal nå uansett avventes og er vel på tide å legge alt dette på hylla også etterhvert.

Jeg mener at beta kommer nå i høst og spillet utpå vårparten i 2014, men godt mulig beta kommer nå også kommer spillet i høst, så lenge de har en laaaaaang open beta så blir jeg fornøyd sånn sett.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spørs bare på brikken og kjølingen din ;)

 

Tror ikke det er noe problem der, er bare jeg som er utrolig dårlig på å klokke..

 

Btw, BF3 krasjet på meg istad, men det krasjet slik at jeg måtte ta av, og restarte PCen, noen som har peiling på hvorfor dette skjedde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

 

Tror ikke det er noe problem der, er bare jeg som er utrolig dårlig på å klokke..

 

Btw, BF3 krasjet på meg istad, men det krasjet slik at jeg måtte ta av, og restarte PCen, noen som har peiling på hvorfor dette skjedde?

 

Hvor høythar du VCoren nå på 4,2 GHz?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har ikke overklokket den manuelt, det er en automatisk klok.

 

 

Sjekket feilloggen?

 

Niks, er ikke helt sikker på hvordan jeg sjekker den.. XD

 

 

Det er battlefield, men det er jo bare å åpne taskmanager også drepe den der de fleste gangene spillet henger seg.

 

Det går ikke når du ikke engang kan se hva som skjer på skjermen. Ble helt svart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...