Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør du i bios, men ser helt ærlig ingen grunn til det heller siden det er turbo funksjonen du har klokket og den er designet til å gå opp og ned, ikke slik som eldre CPUer som 775 socket der det kunne by på problemer, men det er jo bare å skru den av å se hva som skjer.

CPUen vil jo da kjøre på maks hele tiden.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Joda, greit nok det, syns ikke akkurat at de er på topp jeg heller, etter BF2/BF2142 så syns jeg de har tapt seg.

Men man må også huske på at EA driver nok å pusher rimelig hardt på i bakgrunnen.

 

Men jeg kommer ikke til å kjøpe premium, eller pre ordre spillet slik som jeg gjorde med BF3.

Men det er fortsatt 50% sjanse for at jeg legger penger i spillet en gang i fremtiden.

 

Men nei, jeg er ikke enig i det de kaller premium sånn sett, men hvis spillet koster 400-500kr og man får den premium greiene på kjøpet så er det nå greit nok sånn sett, men hvis jeg i det hele tatt kjøper spillet så tenker jeg at jeg holder meg unna alt som heter betal for å få ny kniv og camo.

Jeg kan støtte det å betale for nye maps/våpen, som i "gamle dager" ble kalt en expansion pack.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

god kveld :)

 

God kveld ja!

 

 

Alt du har å dømme spillet etter er 17min SP gameplay, way to go.

 

Hehe, vel jeg vet at dette bare blir melking, så tror ikke jeg legger penger i det. :p

Lenke til kommentar

Det spørs jo hva du mener med melking?

Hvis melking er å lage ett spill som skal "simulere" en krigs situasjon, så ja da er det jo så klart det, men hva forventer folk egentlig?

Hvis det er laser våpen å slike ting så er vel enda ikke kommet til år 3000, dette er heller ikke star wars eller planetside 2.

Syns alle bruker det uttrykket litt for løst, men ingen lager noe for å tape penger på det.

Men altså, alle bf spill etter bf1942 er jo da strengt tatt melking.

Eneste jeg syns er dumt er om de ikke tar noe hensyn til klan scenen, det er det som dreper ett spill og ikke det at det ikke er noe nye våpen i spillet.

 

Det som er kult er alle detaljene de legger inn, f.eks at man faktisk kan se igjennom sikte hans på starten der enn å bare se ett svart hull som man gjør i BF3.

 

Men igjen, jeg er usikker på hva dere egentlig forventer, kunne jo vært interessant å vite.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God kveld Rolf.

 

Kromskallen, hvor høy Volt kjører du på CPUen?

 

Ser ut til å være stabil.

Kjører på 4,7 GHz med en volt på 1.36V.

Max temp i prime er 82-83. Idle er 40.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...