Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Står at nettlesern min ikke støtter filformatet?

Wtf, enten så er det fordi jeg er med i noe html5 greier på youtube eller så er det fordi jeg ikke er med, hmm, lets investigate.

 

Det var visst fordi jeg hadde html5 aktivert for de som lurte.

 

Men var jo dårlig kvalitet, men 17min gameplay film, begynner å ligne noe nå, kanskje, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Inn i helvete, jeg ble nettopp skuffa. Jaja, er spill jeg definitivt ikke kommer til å legge penger i. Dette lukter melking lang vei.

Lenke til kommentar

Tja, sett bort ifra at det er SP de viser så ville jeg nå vært litt stille uansett.

Jeg for min del liker SP selv om jeg kjøper BF spill og andre fps spill for MP delen så liker jeg å sitte aleine med SP, den ene elller andre gangen jeg spiller SP.

Og det var jo det jeg "måtte" med både bc2 og bf3 siden det var rimelig store problemer den aller første dagen så bare muta jeg alt og spilte SP og tok MP dagen etter, jeg gidder ihvertfall ikke sitte der å komme inn på noe som ikke funker.

Syns SP er greit for også få litt feeling med spillet sånn generelt sett også, men på den annen side så har jeg spilt fps spill i tja, uhm 7-8år så går jo greit uansett.

Men gjenstår jo å se hva de gjør ut av det, på det ene våpnet der de ser ut over den åpne sletta med alle fuglene så ser man jo både ett scope og ironsight på våpnet samtidig, så spørs jo om det er litt sånn, screw limitation på attachements eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Rundet spillet alt?

 

Ikke spoil i såfall..

 

Jepp, det var ikke et 15 timers spill, men en 8 timers... Faen, det var for kort.. Du kommer sikkert til å like slutten, er bare vanvittig forvirrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...