Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om det er "ekte" bilder vet jeg ikke..

 

Tipper på at det er falske bilder, ser ikke ut som noe DICE har laget.

 

MELKINGZ LVL 100 <33333333333333

 

Er du glad for at spill melkes? Jeg synes det er ett skritt tilbake i gal retning.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, premium var rimelig bortkasta når man tenker seg om, ihvertfall for min del og mange andre, tror aldri jeg har spilt vanilla mapsene mer enn det jeg gjør nå om dagen, dvs i det siste har det blitt en del air superiority.

 

Blir vel sånn 2min film med masse 2sek eksplosjoner?

Dvs, 20sec går jo bort i alt det rælet de skal vise i starten som er noe aldersgrense eller noe opphavsrett tull.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nei, close quarter var nokså boring, aftermath var usedvanlig fine maps og litt gøy, men nja, tja, vanilla maps ftw sier bare jeg.

Jeg har spilt alle DLCene en god del.

 

Bare glad jeg kjøpte premium til -50%, siden jeg ikke klarte å få det til 160kr i india før de fucka til det også, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Noshahr canals er mapet å gå for om du skal levle/unlocke ting kjapt, men det fins nok en god del servere med rotasjon, jeg spilte på en server der det var 4 maps i rotasjon, men finner den ikke lengre.

 

Noen bryr seg nok, men level er jo ikke vanskelig sånn sett i BF3, det er bare å spille mye og få mye poeng hele tiden, jeg er ikke flink til å høste inn poeng, men likevel har jeg vært colonel 100 lenge.

Når du har "kommet inn" i spillet og blitt sånn høvelig ok til å spille så går det fort, men det går jo sakte om du bare spiller på servere der du blir butt fuckt hele tiden.

 

I BF2 f.eks så måtte du ha klart visse ting for å gå videre på enkelte ranks.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nå har jeg alle unlocks etc etc, men hva skal du med nye våpen?

Bruk M16, M4A1 og M27 som support, fins ikke bedre våpen som er universale.

 

Og du spiller ikke på TDM med mer enn 32 stk, 32 stk går helt greit, men ikke spill med mer enn 24stk, samme gjelder for CQ også, ikke mer enn 24.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Men det er jo ifra single player, men det er jo like greit det å egentlig.

Selv om jeg ikke syns SP hører hjemme i ett BF spill så syns jeg de burde lage den bedre om de skal ha den med, men syns at spill der de satser på både SP og MP blir litt sånn halv gjort på begge sider egentlig, de burde konsentrere seg om bare en ting.

 

Men siden jeg klarte å gjøre bf3 tråden her på forumet rød glødene av uvitende retards så har jeg tenkt å holde meg borte ifra en bf4 tråd, lol, alle kommer til å være like clueless der også.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...