Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kan diskuteres, men nå har jeg også bygget noen titals maskiner så man blir også litt lei etterhvert.

 

Det forstår jeg godt! Liker det selv veldig godt da jeg bare har gjort det en gang så.

Lenke til kommentar

Hvor mange jeg har bygget sånn ca? Hmm, det har jeg faktisk ingen telling på.. :p Men kan tenke meg jeg kanskje har bygget 20-40 komplette PC'er. Tar jeg med bytte av hardware så tilsvarer det sikkert 50 PC'er siden jeg jobber mye med hardware. Testet også datakomponenter får ITpro.no for noen år siden og på den tiden var jeg heldig om jeg ikke byttet noen datadeler på en uke. (Savner det litt! :p)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det noen som kan anbefale en webside for å streaming av serier? De fleste jeg har prøvd nå er så vanvittig treg, gidder ikke å buffre i en halvtime før jeg ser en serie..

Lenke til kommentar

Ganske moro å se hva man kan finne om seg selv på Google, bringer opp noen gode minner:

 

post-101130-0-92306400-1364341042_thumb.jpg

For dere som ikke var innsatt i PC på den tiden så var nesten 4 GHz på Q6600 med luft ganske imponerende! :)

 

post-101130-0-77502900-1364341080_thumb.jpg

 

post-101130-0-31329800-1364340950_thumb.jpg

 

post-101130-0-07884400-1364340891_thumb.jpg

 

 

Glemmer spesielt ikke det hovedkorte! Klarte faktisk å ødelegge det, men det som var litt spesielt var at det ikke var lansert og man kunne ikke engang finne bilder på Google av hovedkorte på den tiden. Heldigvis så tok Asus det med et smil og de beklaget for det kunne ta to-tre uker før de fikk sendt nytt.. Gøy å mimre litt! :p

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...