Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har blitt noen ja...hehe... Audi'ene er vel bedre idag...men har man først fått skrekken for et merke, sitter det i. :D

Kunne tenkt å kjøpe enstrøken Granada igjen. Er jo veterar det nå...hvertfall opp til 82-modell. :)

Har hatt noen som har hatt audi og storyen har vært elektriske feil og andre morsomheter som koster en del lapper spesielt når garantien har gått ut.

Ja, hadde jo vært artig med en Granada for din del ;). Får melde deg inn i motorhistorisk klubb vis du så gjør ;)

Da hadde jeg meldt meg inn i Scandinavian Granada Club igjen. Var medlem der før. :)

Likte av en eller annen grunn utseende på Mazda 818 Knut :)

Det var en grei bil, men litt dyr å kjøre selv om det var liten motor. Den var så lavt giret vettu. Og hadde bare 4 gir. Så den lå vel på 3500 eller litt over når jeg hadde 80 km/t. :p Men det er pent utseende på den ja. :) Det var en 1974-modell. :) Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du mener vell 3,2 GHz? :p

Tror du har samme cpu som brodern min bare at hans er stock på 3,3 GHz om jeg ikke tar feil. :)

hehe ja, 3.2GHz :p sikker på at han har samme? står på pakka til cpuen at stock er 3.2 :p

EDIT: kan hende han har 1100T'en :D

Mulig det men det er nok bare jeg som tar feil. :p

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på bruksmønster.

Som sagt så er det bare sekvensiell ytelse som blir bedre med RAID 0.

Som igjen vil si at du ved vanlig bruk ikke merker noen som helst forskjell.

Det viktigste er accestime og hvor god SSD'en er ved lave QD

Her vil Samsungen vær bedre enn to Agility 3 i RAID 0

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hei folkens! som dere vet så har iPhone 5 kommet, og jeg lurer på har den skjermen ikke blitt noe støre i bredden en 4ern? Jeg ser at skjermen har blitt høyre en 4ern men finner ikke at den har blit bredere.

Den har ikke blitt bredere, bare høyere.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hei folkens! som dere vet så har iPhone 5 kommet, og jeg lurer på har den skjermen ikke blitt noe støre i bredden en 4ern? Jeg ser at skjermen har blitt høyre en 4ern men finner ikke at den har blit bredere.

Den har ikke blitt bredere, bare høyere.

Samme design, samme skjiten men bare en liten justering med høyden... Jeg kommer aldri til å kjøpe den, gått lei av Apple nå...Jeg har fremmdeles 3GS enda og er stortsett fornøyd med den.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Buhu.. Liker du ikke Apple? Å det var synd..

Ufattelig hat mot Apple må jeg si.. Med en gang det er konferanse så kommer alle Android fanboys krypende frem med hat.

Anti-Apple folk er langt verre enn folk som faktisk kjøper Apple-produkter.
Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke det "fantastiske" som macfans ser i et epleprodukt. Sikkert bra nok for de som liker "begrensningene".

God kveld. Deilig å bare ta det helt med ro. Får vel hente terrengsykkelen i helgen. Kan jo ikke la vær å bruke den :)

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...