Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som dere med Nvidia kort er heldig med, er jo en mye bedre brukervennlighet når det kommer til programvare og drivere, da det er så jævlig innviklet i AMD.

Usikker på hvor du henter dette ifra, men det er nokså langt ifra virkeligheten.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Usikker på hvor du henter dette ifra, men det er nokså langt ifra virkeligheten.

Hæ? Jeg har hatt Nvidia før, og det var mye mere brukervennlig enn AMD.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dafuq...? Spiller BF3 i en god halvtime eller mer også plutselig kræsjer driten?

Tror mest sannsynlig at dette skyldes klokken en plass, må gå over det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det som dere med Nvidia kort er heldig med, er jo en mye bedre brukervennlighet når det kommer til programvare og drivere, da det er så jævlig innviklet i AMD

Vi har CUDA :w00t:
Lenke til kommentar

Det trenger heller ikke å være noe spesielt siden Battlefield er kjent for og ha CTD uten noe spesiell grunn.

Jeg har aldri hatt noen problemer med BF3

Dafuq...? Spiller BF3 i en god halvtime eller mer også plutselig kræsjer driten?

Tror mest sannsynlig at dette skyldes klokken en plass, må gå over det.

Så du kjørte ikke Prime 95 i rundt 12 timer? Det har nok mest sannsynlig noe med overclocken å gjøre ja.

Noen forslag til komedie-action filmer? Har Rush Hour filmene.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det trenger heller ikke å være noe spesielt siden Battlefield er kjent for og ha CTD uten noe spesiell grunn.

Muligens kan det også være årsaken...

Så du kjørte ikke Prime 95 i rundt 12 timer? Det har nok mest sannsynlig noe med overclocken å gjøre ja.

Har ikke tid til slikt når man har LAN.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke hatt så mye problemer med BF3 i det siste, men vi som har spilt Battlefield siden 1942 vet godt at CTD har vært et stort problem som enda ikke er hundre prosent borte.

21 Jump Street. :)

Jeg startet ikke å spille Battlefield før BF3 da :p

Skal sjekke den ut. :)

Har du forslag til flere filmer? Må ikke være action komedie. Bare det ikke er "love stories" og romantik...

Har ikke tid til slikt når man har LAN.

Bare vanlig bruk er god testing det også. LAN funker flott til å teste CPUen i spill i flere timer i strekk.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Øverst ser dere HT på og nederst av.

I følge IBT skal den være stabil men skal kjøre et lite skjapt søk med Prime95.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...